Kul att se Fälttävlanshästar som bytat ägare och ryttare...

Sv: Kul att se Fälttävlanshästar som bytat ägare och ryttare...

Tur att vi är inblandade i arrangörerna också då..! ;) Jag ska inte ta någon cred nu visserligen, jag jobbar ju inte där längre.. :angel:
Men till Gärds kommer jag, ska jobba med själva tävlingen också.

aicha skrev:
Visserligen tävling i Tyskland helgen innan, många svenskar som ska dit kanske?

Nä bara jag härifrån Sverige vad jag ser på listan iallfall+ Malin Larsson som inte kommer rida i Gärds antar jag samt Therese Wahlberg.

Ok.. Då är det ju kanske ändå konstigare att inte fler rider *** på Gärds. Men alla gillar ju inte den banan iofs.

Okej, E ska väl ha med sig några också? I alla fall Lord och Woodi, men Maja tror jag skulle med också. Vet du om Cissi också följer med eller inte? E sa nått om det!

Cissi flyttar oxå med med sin "gamle skrutt" :D , hon ska börja läsa lite vid sidan av. E ska väl ha typ 3 tror jag? Vilken är Maja förresten?

Det är väl Lords syster som är tre efter BT tror jag? Jag har inte så stor koll på de yngre, hon har fler yngre som heter nått på M. Annars tar hon väl med Tuffen så hon får honom såld någon gång!
Vad ska Cissi plugga?

Aha. Ja, hon har väl ett helt gäng hästar hemma på gården. Kommer inte ihåg vad det är Cissi ska plugga, har inte snackat med henne på länge. Jag har mest kontakt med C, träffade Cissi snabbt när vi kom hem från Frankrike bara..

Liknande trådar

Hästvård Man upphör ju aldrig att förvånas men vi måste också komma ihåg att det är handen som håller tygeln/tömmen som avgör hur bekväm hästen...
Svar
13
· Visningar
373
Senast: Corax
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 699
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 420
Senast: Solstig
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 783
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar