Ågesta inställt!!

Sv: Ågesta inställt!!

*knapplån*

Ska åxå till Kinda. Ska "bara" rida debutant men det är min första så det känns pirrigt :crazy: . Någon som varit där och vet hur banan är, om det är en snäll deb bana?

/Isa

Ojdå, nu är det nog jag som är snurrig. Jag trodde allt låg på samma dag... Nej, jag ska rida lätt på torsdagen!

Nu har jag pratat med världens underbaraste person :bow: Jag fick uppstallning i spilta på tävlingsplatsen och boende i en RIKTIG säng och tillgång till dusch och toa. Det kallas för lyx när man är iväg sådär ett par dagar och tävlar :banana:
Syns där Agda!

vilken tur du har!!!

japp vi syns!!! ska bli jättekul! :bump:

Liknande trådar

Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 166
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 804
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 101
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar