Ågesta inställt!!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare zykk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 032
Sv: Ågesta inställt!!

*knapplån*

Ska åxå till Kinda. Ska "bara" rida debutant men det är min första så det känns pirrigt :crazy: . Någon som varit där och vet hur banan är, om det är en snäll deb bana?

/Isa

Ojdå, nu är det nog jag som är snurrig. Jag trodde allt låg på samma dag... Nej, jag ska rida lätt på torsdagen!

Nu har jag pratat med världens underbaraste person :bow: Jag fick uppstallning i spilta på tävlingsplatsen och boende i en RIKTIG säng och tillgång till dusch och toa. Det kallas för lyx när man är iväg sådär ett par dagar och tävlar :banana:
Syns där Agda!

vilken tur du har!!!

japp vi syns!!! ska bli jättekul! :bump:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: WildWilma
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
322
Senast: MiaMia
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
293
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 296
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka