Sv: Gärds

Inte alls omöjligt! Lika bra att inleda sin journalistiska karriär med lite lagom skumma affärer...! ;)

Iddefixen skrev:
Det känns lite märkligt att det bara är tre veckor kvar,..... och här är värsta polarvädret.

Tror ni att det hinner bli vår lagom till påsk?

Är det mkt snö i Gärds?

Tja det är 4 veckor kvar till Påsk så Gärds klarar sig nog iallafall, så här är det ju vartenda år och lagom till Gärds brukar det bli 15+.
Skatteberga är det ju mer tveksamt till.

Ja, det brukar faktiskt lyckas bli kanonväder till Gärds...även om det är väldigt tidigt i år. Synd om folk som inte hinner ut & träna ordentligt innan bara..

Nä det lär nog ingen hinna, fuskigt med dom som kan träna på Flyinges inomhusgaloppbana.
Tur man inte skall till Gärds iallafall även om inte jag brukar träna så överdrivet mycket.

aicha skrev:
Det blir väl Gärds nästa gång då...ska vara pressansvarig där nere, så de får väl se till & vinna sin klass så att jag kan skriva om dom! :D

Hörredudu :mad: Kan inte JAG få vinna :mad: Om jag är på bra humör så kan väl theo och Nessan få komma tvåa :angel: ;)
Ska du bo hoa A förresten? I så fall ses vi där!

Idasagare skrev:
Nervöst detta.
Var ute i ridhuset idag (Gärds). Det är inte mycket snö.
Hrm det fixade Kung Bore inatt. En dm snö kom ute i Gärds...
och vi fick 2 dm hemma. :crazy:
Så vi får se hur det blir de närmaste veckorna. Vädergubben lovade varmare väder nästa vecka. :love:

Senast ändrad av en moderator:

Hmm...det får helt enkelt bli den med bästa mutan som får flest spaltmillimetrar! :D
Vad rider du för klass? Kan aldrig riktigt komma på om jag har träffat dig eller inte...var inte du där nån gång när jag fortfarande jobbade hos A? Typ påsken -03?
Jajemen, jag bor där. :banana:

Jag hörde det.. :crazy: De är lite oroliga där nere nu. Vi vill inte ha mer snö i det här landet nu...tack!

Jag rider samma som Nessan ska gå, klass 3.
Jag vet inte om jag har träffat dig heller :crazy: Jag var däremot där under påsken 2003 så jag borde ju ha träffat dig utan att veta vem du är nu i alla fall. Om du hänger med :p

aicha skrev:
Har de inomhusgaloppbana?? :) Hade jag ingen aning om...ny?

Skämtar du?? Den har dom ju haft i 100 år :confused:
Täckta banan kallas den, nåja det är tak på den iallafall :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Jag hänger med...typ. :D Så ligger det nog till i alla fall. Får väl se om det blir ändrade planer nu, ska kanske åka med Anna till Fountainbleau istället! :bump: :banana: :bump:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter När det arrangeras internationell fälttävlan hos Gärds Ryttarförening till helgen syns flera toppryttare i startfältet. Tre av fyra...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På påskafton startar Kristianstad International Eventing. Påskmeetinget bjuder på tvåstjärnig och fyrstjärnig internationell fälttävlan...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska mästerskapet i fälttävlan för seniorer avgjordes under helgen hos Gärds RF. På söndagen delades medaljerna ut efter...
Svar
0
· Visningar
524
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För tredje året i rad står Gärds RF och Kristianstad International Eventing som värd för Folksam Svenskt mästerskap i fälttävlan för...
Svar
0
· Visningar
353
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka