Jaha vänner

Sv: Jaha vänner

Ja men det ska ju jag också göra hade jag planerat! Då syns vi då också, fast jag hade nog tänkt rida Botkyrka innan också, jag antar att du ska rida den med?

japp, Botkyrka e ju hemmaplan för mej så de missar man ju inte!!!

får väl se om man får va me i laget, annars får ja väl tjata på morsan å åka ner iaf å rida den öppna klassen.....

Ja kom ner då. Vore jätte kul att träffas igen. Kommer troligen att bli mkt fler folk härifrån som dyker upp då också.

mm ska se till å rida bättre på kommande tävlingar å då finns ju chansen att man får va me i laget :D å då kommer ja ju garanterat!

jag har inte heller särskilt säker på att jag får rida i nått lag. Vi har ju ganska många duktiga ekipage. Jag hade i alla fall tänkt åka dit och rida den öppna!

mm men min kära mor e inte så sugen på å köra drygt 40 mil bara för den.....så ja får helt enkelt se till å rida så bra att ja får va me i laget!

jäkla skit att man inte har körkort.... :mad: ...inte än iaf

Jag var där å hoppade debutant på min B-ponny Marcolio...
Vi vann faktiskt! Det var vår första fälttävlan! :)
Så hmla kul :D
/Aprile :banana:

Jo nästa gång ska jag se till och presentera mig! Tror iofs inte att jag kommer till ert Lag SM, har förmodligen inte hunnit upp i klasserna på storhäst tills dess, men vi får hoppas att de andra Boråsarna lyckas få ihop ett lag! :)

Men vi kanske ses någon annan stans? ;)

Kanonkul att få se bilder på Nelle, nu när hennes fanclub (Jag :D ) inte kunde åka med upp...

Jätte grattis till dig. Ligger bild på dig och Marcolio på hemsidan som jag tagit. Men jag har fler på er om det är så att du vill ha.

Ja det får du göra. Iof kunde jag ju ha knatat ner i ridhuset och sagt hej. Men men. Vem vet kanske syns någon annan stans. Annars lär det ju bli fälttävlan på Udden igen nästa år.

Du fotade möjligtvis inte min lilla gula ponny?? :angel:
Dimmans Eros, Lätt klass, kat C. Har du gjort det får du gärna lägga ut bilder :)

Själv var jag inte där, utan höll tummarna på hemmaplan "som vanligt"... :crazy:

Hlsn Helena

Såg att han var med, men vet ej om det var den jag fotade. Kolla tråden om foton här på fälttävlan.

Du får hänga med nästa gång istället! Boka in den 14-15/5, ledigheten gick igenom igår :banana:

Vad kul, Eros är en jättemysig liten ponny. :love: Det var hans tredje fälttävlansstart. Vi hoppas att han kommer att göra lika fina resultat som sin far Fredriksbergs Dizney som vann SM i fälttävlan 1992 :angel: :D

Hlsn Helena

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 707
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 155
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 126
Senast: Badger
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 146
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka