Jaha vänner

Sv: Jaha vänner

Jag blev två i lätt klass ponny kat d och i samma klass var smulan 5:a

shady skrev:
Fegis, du har då inte tagit kontakt i dag, även att både jag sonen och Mysko sprungit runt med våra kepsar.

Ojoj ;)

FÅr väl skylla på att man är lite feg! :idea:

Men ärligt såg jag nog aldrig kepsarna.

Men vi sågs ju idag under dressyren eftersom du va där o jobbade hårt idag också! :banana:

Ja visst var vi duktiga! :D Jag tror att det var våra galna hästar som syntes mest, iaf innan terrängen.. :eek:

Lånar knapp..
Hur gick det för er andra bukefalister??

Jag får väl än en gång be om ursäkt för att jag inte gav mig till känna, har extremt dåligt samvete.. :crazy:

ja om inte annat var det vi som hoppade högs utan att hoppa över ngt hinder :angel:

Ja det gjorde vi ju. Fast ärligt så såg jag dig i går också. Men då visste jag ju inte att detta nick var du. Men nu glömmer jag det aldrig.

Såg att du redan svarat i den andra tråden, sorry. Näe inte från sekriteriatet, men från fiket. Fönstret närmast ingången till lilla ridhuset, där du red.

Ok..det var det jag menade tror jag.. min häst tyckte det var ett konstigt ridhus som var vinklat.. hehe..

Vissa tycker det första gången. För att utveckla din fredags ridning mer, och för att jag inte skall misstänka att jag sett fel ryttare. Red du barbacka eller med sadel?

Jag red med sadel, blått ländtäcke samt med remontgrimma. Tror inte vi var så mycket att titta på, det var mest för att checka av så att bromsen fungerade. :angel:

Jamen då var det ju du. Såg kanon fint ut ju. Undra om inte din mamma var uppe och handlade av mig. Kändes som att det var hon.

Jo det kan nog stämma, hon köpe en toast till mig tror jag..fast hon fick äta upp den själv för jag fastade hela dagen..hade åkt på ngn konstig matförgiftning eller ngt liknande.. :(

Hallå alla vänner! Nu har även jag kommit hem och fått ett par timmars sömn innan jag kastade mig iväg till jobbet för trekvart sen! Den sista timmen på båten så gungade det ganska rejält så jag har inte sovit en blund på färjan :cool:
Jag är ganska nöjd med min häst. Han var väldigt avspänd i dressyren, nästan lite för avspänd, jag blev lite överraskad och passiv i ridningen istället. Straffen var inte så mycket att skryta med men han var väldigt lång i formen så det var väl inte så konstigt kanske!
I hoppningen var han superfin och pigg! tyvärr tog vi med utsprånget i kombinationen.
I terrängen var han STARK :eek: Jag blev lite tagen på sängen för han brukar vara väldigt lättriden i terrängen men nu får jag nog byta ut tränsbettet tyvärr... Han var i alla fall väldigt fin på alla hinder, han tänker en hel del själv och det är skönt, men jag red ganska långsamt eftersom han var så het.
Mest av allt är jag nöjd med hur han har uppfört sig runt omkring, han har varit riktigt cool :banana:

Tack Shady för att du tog kort, jag längtar till cd:n dimper ner i lådan :bump: Hälsa lilleman också och klappa om Busan!

men de va ju en himla surdomare vi red för........å ingen som red hade ju några lysande poäng...

Jag är åxå väldigt nöjd även om ja e världens klantigaste :crazy:....missade stocken på trappan....menmen me de skitpoängen ja hade från dressyren så hade man ju inte så mkt å förlora.
Annars gick min häst så jädra bra i terrängnen!!! :bump: brydde sej inte alls om vattnet så de känns bra inför resten av säsongen!

ni var ju jätteduktiga :D
Och kort har du ju oxå nu :angel: som du kan lägga ut så alla får se hur fina ni var :D

Om det är någon annan som vill ha kort så kan ni kolla med mig om jag har några av er i min kamera :devil:

Senast ändrad:

jahapp då kommer bilden nu då för alla som e nyfikna!
th_candymanudden2.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 654
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 707
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
1 939
Senast: Amha
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
391
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka