Jaha vänner

Sv: Jaha vänner

Jamen då var det du och din mamma. Synd med magen. Nästa gång kanske vi kan ta ett snack och att jag inte bara skall stå och titta när du rider.

Nelle skrev:
Tack Shady för att du tog kort, jag längtar till cd:n dimper ner i lådan :bump: Hälsa lilleman också och klappa om Busan!

Dom är brända och klara för att skickas. Lilleman (Mathias) hälsar också. Tyckte det var jätte kul att få träffa dig. Han gillade dig skarpt. Busan skall också få en klapp.

Ser ju jätte trevligt ut på bilden. Vem var det ni red för i dressyren? Glömde kolla det :o

Vad är detta :eek: Var du där??? Jag hade ingen koll på att du skulle vara där ens! Du får gärna kolla om du har mig på bild, jag såg att någon tog kort på mig i vattnet, det kanske var du? Jag hade startnummer 7 och red 1.00m.

shady skrev:
Dom är brända och klara för att skickas. Lilleman (Mathias) hälsar också. Tyckte det var jätte kul att få träffa dig. Han gillade dig skarpt. Busan skall också få en klapp.

Och jag gillade Mathias, han var ju hur go som helst!

Glömde jag presentera er för varandra :confused: :o Vid vattnet tror jag det var Ridsportsfotografen som stod.

Ja, jag håller faktiskt med. Jag ville bara inte säga det först eftersom det känns som om jag alltid tycker domarna ger mig låga poäng :angel: :devil: :rofl:

Ja ibland så. Men han kan vara otroligt jobbig också. :eek: Skall jag lägga ut någon bild på dig eller?

Ja det kan du väl få göra. Ta någon fin bild bara :angel: Det roliga hoppkortet och det bra på oxern som stod brevid oxern som blev så roligt ;) och kanske ett fin dressyrkort.

Ok här kommer kort på nelle från Udden

nelle26.jpg

nelle49.jpg

nelle55.jpg

Tyvärr har jag inga bilder från terrängen på Nelle då jag helt lyckades att missa henne. :o :mad:

Nelle skrev:
Ja, jag håller faktiskt med. Jag ville bara inte säga det först eftersom det känns som om jag alltid tycker domarna ger mig låga poäng :angel: :devil: :rofl:
ja brukar bara få låga poäng på vanliga dressyrtävlingar...alla FT-domare ja ridit för har varit väldigt positiva...så jag blev väldigt förvånad när ja fick så dåliga poäng
mamma filmade min ritt, kollade på de igår å de såg inte alls så illa ut som domaren tyckte.....himla surdomare!

jättefina bilder!!!
missade ju å se nelle när hon red...satt väl å red fram själv el nåt precis då....

mm de e de....särskilt när man får massor me 5or å 6or utan kommentar i protokollet.....

Ungefär som dressyren igår då, kom en som fått 4 or, men heller inga komentarer. Bara negativa saker i resten, inget positivt alls. Jag menar NÅGOT positivt måste det ju finnas i ett program.

ja, men de e sånt som händer!
får väl se till å komma ner å rida igen på Lag-SM.......

Ja visst är han :love: Han är helt underbar!!! oj, jag kanske ska säga tack så mycket också :o :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 707
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 155
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
11 126
Senast: Badger
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 146
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka