Trossnäs!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare tant agda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 245
T

tant agda

Nån som vet om de finns nåt ställe där man kan ha sin häst uppstallad (en natt, vid majtävlingen) i närheten av tävlingsplatsen?

tänker åka dit å tävla, men 30 mil e liiite långt å åka på morgonen man ska tävla

Sv: Trossnäs!

Du är hjärtligt välkommen till Trossnäs! Ta kontakt med Stina Johansson hos TFRK så fixar hon bra uppstallning i närheten av tävlingsplatsen! Hos henne sitter inget "fast". :)

tack så mkt!!! ska höra me henne...

deras sida funkar inte just nu, men min webläsare e lite koko så de kan bero på den

jorå de ordnade sej!!!
förvirrade jag såg att de hade uppstallning...stod i proppen till och med!!!
men tack i alla fall!!!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
456
Senast: Freazer
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
731
Senast: Hajfisk
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 055
Senast: mumin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 597

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka