Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Fälttävlan Nu är det så att jag tappat bort mitt fälttävlanskort (Vet att jag lagt ner det i en kartong av misstag, men hittar inte kartongen...
Svar
1
· Visningar
1 010
Senast: lundsbo
·
Fälttävlan Vet inte om jag fått det om bakfoten. Men, går dressyren oxå på gräs? För banhoppningen gör väl det? /Isa
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 572
Senast: Magnus_J
·
Fälttävlan Måste bara höra med er hur det funkar vid vatten hinder där man ska vada över. Var nämligen i Boxholm i söndags och fick ett stopp på...
Svar
5
· Visningar
1 285
Senast: LitenIsa
·
Fälttävlan Han hade ingen skada på senan!!! Det var en liten blödning utanför senan, förmodligen har han slagit i bakbenet i fram. Finadyn i fem...
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: Cronis
·
Y
Fälttävlan ja vill jäätte gärna ta de å vi har hittat tränare å så men hur gör man?? Hur går det till och hur lång tid tar det? måste man rida...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: lundsbo
·
I
Fälttävlan Är det några av er som tävlat i Danmark. Funderar på en tävling där i juni när det är tunnsått här hemma. Brukar ju vara gott om danskar...
Svar
6
· Visningar
2 449
Senast: Nyrelski
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 687
Senast: aicha
·
Fälttävlan Någon som varit där/ska dit 9/7? Hur är terrängbanan? Övriga tips eller idéer mottages tacksamt! Tack från nervös Irma
Svar
3
· Visningar
948
Senast: irma
·
T
Fälttävlan Jag undrar hur man kommer med i SM jag har alltid intresserat mej av det. Är det så att det är kvaltävlingar runt om i ladet eller är...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: Therese_Zipp
·
P
Fälttävlan Jag har gjort som jag brukar på hästtävlingar. Tagit en massa bilder utan att notera vilka jag fotat :p Jag har samlat mina anonyma...
Svar
12
· Visningar
1 676
Senast: Yoghurt
·
Fälttävlan Efter att ha ridit hunting idag och varit felfri, men fått tidsfel pga att jag red 20 :eek: sekunder för snabbt vill jag införskaffa...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: _otursbarn_
·
F
Fälttävlan Nu har ryttar och hästförteckningarna kommit upp, det är hur många som helst anmälda. :banana: :bump: Hoppas det blir fint väder...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
13 559
Senast: Shudde
·
Fälttävlan Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden, men det fick bli här... Vad tycker ni för utrustning är ett måste då man hoppar...
Svar
12
· Visningar
1 334
O
Fälttävlan Är det nån som vet en bra butik på nätet som säljer fälttävlans/galopp grejer??
Svar
4
· Visningar
1 272
Senast: sweet_extraa
·
C
Fälttävlan hej. jeg er norsk og skal starte i sverige om ikke alt for lenge. lurte på om stevne (tävlingen) fåregår på samme måte?? først...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Tasse
·
Fälttävlan Någon som vet var man kan hitta propositionen för tävlingen i Drammen nästa helg?? Har letat på Norska förbundets hemsida men...
Svar
16
· Visningar
1 392
Senast: Nittionio
·
H
Fälttävlan Var inne och köpte ett sånt idag men fick ju inte med någon sån där lapp att fylla i. Finns ju att beställa på ridsports hemsida men då...
Svar
5
· Visningar
1 442
Senast: Hot Shot
·
Fälttävlan :angel: till en vild tur i skogen? Jag skulle vilja träna lite terränghoppning med min häst men jag är lite för feg eftersom hästen blir...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: sarabacklund
·
Fälttävlan vann ju Junior-SM, är det någon som vet vem han tränar dressyr för? Han red ju helt otroligt fint!
Svar
3
· Visningar
2 923
Senast: emmath
·
M
Fälttävlan Hej jag och och min totto ska pracis börja träna lite fälttävlan och jag undrar om man måste ha fälttävlanskort bara för att få träna...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: Gnapp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod