Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Magnus_J skrev:
fio. skrev:jajamän jag var inte en sekund mer på tävlingsplatsen än vad jag behövde.
Särskilt måste nämnas den stora bioduken som fanns i det enorma vardagsrummet med 4 meter till taket med lika stor duk där jag spenderade kvällarna med att titta på Dvd
aicha skrev:Jag såg dig allt ett par gånger, iofs mest till häst så det var lixom inte läge att störa.. :smirk: Såg din dressyrritt, väldigt fin häst har du iaf, synd med den lilla capriolen du fick i halten/ryggningen..
men då kan du vara ett eget lag..fio. skrev:LAG SM ?? Vad skall jag där och göra
För det första så går den i * klass (jag rider faktiskt ***) och för det andra har min klubb inget lag.
Vi får se om jag kan sparka igång Subban igen då kanske hon kan gå den individuella * på lag SM kanske.
Ja för ridhäst. Ponny går i borås 2-4 sept.emma-vsm skrev:Lag SM går väl på udden?
hoppas det lyckas då..fio. skrev:Subban gillar inte Borås f, hon tvärvände där förra året när hon fick syn på en grav
Subban är speciell förstår du, hon har gått ** men nu har hon fått dille på att gravar stora som pyttesmå kan man bara inte hoppa över , mer än på träning förstås då hon seglar över svårklassgravar lätt som en plätt. Oerhört irriterande då hon hoppar allt annat.
Vi får se, jag tvingade LenaH´s pojkvän att försöka sig på henne och går inte det går det aldrig