NM i Valla

Sv: NM i Valla

fio. skrev:
Särskilt till LenaH

Tack för tipset om lyxinkvarteringen, det var verkligen det rätta ordet, fy sjutton vad avundsjuk jag blev när jag såg det stället :love:
hmm. låter som vissa haft det bra =)

fio. skrev:
Särskilt till LenaH

Tack för tipset om lyxinkvarteringen, det var verkligen det rätta ordet, fy sjutton vad avundsjuk jag blev när jag såg det stället :love:
Visst är det fantastiskt?! Jag vill bo där jämt.
Tänkte ringt dit igår och kollat av med dig men visste inte om du tagit din Mats ur skolan och åkt hem.

jajamän jag var inte en sekund mer på tävlingsplatsen än vad jag behövde.
Särskilt måste nämnas den stora bioduken som fanns i det enorma vardagsrummet med 4 meter till taket med lika stor duk där jag spenderade kvällarna med att titta på Dvd :angel:

LenaH skrev:
Visst är det fantastiskt?! Jag vill bo där jämt.
Tänkte ringt dit igår och kollat av med dig men visste inte om du tagit din Mats ur skolan och åkt hem.

Hmm jag och syrran (som var med) planerade på något listigt mord eller något och att bränna upp dom i någon av kakelugnarna så vi fick stanna för jämnan :devil:

Nä jag ville inte åka hem , dessutom hade jag hästar att fodra, det ingick i priset av att bo lyxigt :p

fio. skrev:
jajamän jag var inte en sekund mer på tävlingsplatsen än vad jag behövde.
Särskilt måste nämnas den stora bioduken som fanns i det enorma vardagsrummet med 4 meter till taket med lika stor duk där jag spenderade kvällarna med att titta på Dvd :angel:
Fick du äntligen se klart på Shrek? ;)

fio. skrev:
Hmm jag och syrran (som var med) planerade på något listigt mord eller något och att bränna upp dom i någon av kakelugnarna så vi fick stanna för jämnan :devil:

Nä jag ville inte åka hem , dessutom hade jag hästar att fodra, det ingick i priset av att bo lyxigt :p
Aha, herr fux och madam vit var hemma och höll ordning på dig så att du inte var ute och raggade? ;)

Japp dom var hemma och höll ordning på mig, jag som är så känd för att vara ute och röja på alla ryttarfester :angel:

fio. skrev:
Japp dom var hemma och höll ordning på mig, jag som är så känd för att vara ute och röja på alla ryttarfester :angel:
Tja, du kunde ju ha fått låna min pojkvän och hångla med? :D

fio. skrev:
Det känns jäkligt tråååååångt här hemma nu :(
Jag föreslår att vi flyttar dit. Det finns plats för oss också. De får ju bygga ut stallet lite men det gör de säkert gärna... :angel:

Fast han var nog upptagen med att hångla med någon annan skulle jag tippa på, någon mkt yngre kanske :angel:

Sorry Lena men jag har ju sagt att du inte kan lita på honom :devil:

fio. skrev:
Fast han var nog upptagen med att hångla med någon annan skulle jag tippa på, någon mkt yngre kanske :angel:

Sorry Lena men jag har ju sagt att du inte kan lita på honom :devil:
Ja, jag vet att jag inte ska släppa iväg honom när det är ponnyklass samtidigt men han hävdade att han var tvungen att representera Sverige... :D :banana:

blir nog öppning för nyanställningar för Instruktörer hos oss snart också *S*

bara 3,5 mil till Linköping. :angel:

:rofl: Tur att häst och ponnytävlingar inte är så ofta på samma helger då :angel: ;)

Magnus_J skrev:
blir nog öppning för nyanställningar för Instruktörer hos oss snart också *S*

bara 3,5 mil till Linköping. :angel:
Nu är ju inte jag instruktör och dessutom ska jag nog flytta till Gyllebo. Åtminstone enligt fio... :angel: :rofl: :rofl:

Vilka här har ridit på Valla i helgen? Undrar om det är några av er jag har foton på. Jag har koll på nästan alla foton, bara ett ekipage som jag inte vet vilka det är och nån som jag är lite osäker på.
Emma som skulle rida, är det Emma Nilsson som red Joackim? För henne har jag lite bilder på men inga superbra. Skriva gärna era namn och häst. Om ni vågar :)

Hur gör man för att lägga in bilder? Jag läser instruktionerna under "vanliga frågor" men förstår ändå inte...

camelot skrev:
Vilka här har ridit på Valla i helgen? Undrar om det är några av er jag har foton på. Jag har koll på nästan alla foton, bara ett ekipage som jag inte vet vilka det är och nån som jag är lite osäker på.
Emma som skulle rida, är det Emma Nilsson som red Joackim? För henne har jag lite bilder på men inga superbra. Skriva gärna era namn och häst. Om ni vågar :)

Ja det var jag som red joackim. lägg gärna ut bilder!!

Emma, nu finns en bild uppe på dig
Nä, nu måste jag jobba lite :)

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 120
Senast: Unafraid
·
Anläggning Hej! Jag är ny i denna gruppen och startade kontot för att kunna få frågor besvarade. Jag behöver er andra hästfolks tycken och tänk...
2
Svar
24
· Visningar
2 849
Senast: mackan
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 831
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka