Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
camelot skrev:Jag kollade på hela CIC* och mer än halva CIC**
Såg ju alltså inga ponnysar men tyckte att den banan verkade svår. De hoppade ju flera hinder som CIC* hoppade.
Det hände ju många olyckor vilket var tråkigt. Själv fick jag en superbra fotoserie på Sophie Albertson-Optik på hinder 6 i CIC* som var en spets. Tur att de inte gjorde illa sig. Hästen travade dock iväg i rask takt mot ponnyhindren och CIC**-hindren men stannade efter ett tag när det kom folk och motade.
Fick också bilder på Anna Hassö-Krumme på samma hinder när hon rev en flagga.
Hinder 20 var en rund bank med hinder efter. Kollade lite på det i CIC* men såg ingen hoppa det i CIC** så jag vet inte hur det skulle hoppas då. För i CIC* var den inget problem så det måste varit fler hinder/något annat hinder som ingick i CIC** Jag tror att det var ett smalt hinder uppe på banken som skulle hoppas i CIC** men är inte säker...
För övrigt så brände jag mig rejält på armarna Trodde inte det skulle vara lika soligt och varmt som förra året...
Magnus_J skrev:nä hade inte fallit mig in heller..
sånt är elakt att störa i förberedelserna
nästan lika elakt som att utgå hindret innan jag tänkte plåta *S*
*hörde vid hinder 17*
-men vad gör hon..
-Är hästen halt..
-nä den ser jättefräsch ut
åh det var det raraste nån sagt på längefio. skrev:ha ha ha sorry hade jag vetat det så hade jag fortsatt en liten bit till bara för din skull