NM i Valla

Sv: NM i Valla

LenaH skrev:
Tja, 1 ½ är väl på gränsen va, är inte såååå sugen på en date med polisen i Nyköping... ;)

Nä, jag måste jaga min unghäst i Märsta tyvärr. :mad:
*hihi* nej det kan jag förstå.. fast det var en ganska bra idé.
ska se om jag kan sälja den på senior.. ska vi dela 50/50?

hmm. ja 2 kanske.. lagligt.. åker mest tåg upp till Sthlm.

men får önska dig lycka till I Märsta iaf. :)

aicha skrev:
Bedtime! Upp å köra imorn. Känns hur lyxigt som helst att bara ha 1 1/2 timme till tävlingen.. :smirk:

See you!

Ja jag hoppas inte du är på väg till Lidköping då för det ligger en och en halv timme från Göteborg, Linköping ligger minst 3 timmar härifrån

Då har man ridit dressyren nu! Skönt att få det överstökat. Det gick helt ok, liten miss med ett avbrott i den förvända galoppen. Men domarna var lite oense, en hade mig på drygt 65% den andra på 59%. Det blev iaf 56 straff. Gick terrängen också, den känns svår för mig som aldrig ridit internationellt, men det ska nog gå.
Tråkigt förresten att man inte får kritiken från dressyren förren sista dagen...

emma-vsm skrev:
Då har man ridit dressyren nu! Skönt att få det överstökat. Det gick helt ok, liten miss med ett avbrott i den förvända galoppen. Men domarna var lite oense, en hade mig på drygt 65% den andra på 59%. Det blev iaf 56 straff. Gick terrängen också, den känns svår för mig som aldrig ridit internationellt, men det ska nog gå.
Tråkigt förresten att man inte får kritiken från dressyren förren sista dagen...
ahh okej.. klart det går.. man kan inte göra mer än sitt bästa..
och nångång är ju den första i Internationell också. :)

Japp, imorrn ska jag bara slappa och glo på dressyren, gå banan nån gång till och så. Skönt med en ledig dag emellan tycker jag. Tror terrängen börjar 8 på lördag, ponny först.

emma-vsm skrev:
Japp, imorrn ska jag bara slappa och glo på dressyren, gå banan nån gång till och så. Skönt med en ledig dag emellan tycker jag. Tror terrängen börjar 8 på lördag, ponny först.
precis... ha det gött i morgon.
ta med regnkläder bara för det skulle bli rusk tyckte jag de så förut.

Hur blev det nu då? Var du och kollade på terrängen idag? Min häst skötte sig fint trots allt folk, tält och flaggor överallt. Nolla på hinder dock mycket tidsfel. Det gjorde inte ett skvatt, ville att han skulle vara på hugget och hoppa väl även på slutet och det gjorde han!

jadå men jag var väl inte inne förens kl. 13..
men jag såg eller hörde nog ingen Emma.. =(

emma-vsm skrev:
Ja, och vet besiktning innan också..
blä. tidigt upp igen då?
vi ska ha anläggningsdag i morgon.
klubben ska fixa ner sina grejer som ska vara kvar innan travet tar över anläggningen osv..lär bli fullt upp..

*håller tummarna för i morron*

en kompis va lite kul när jag sa jag varit på fälttävlan..
-vann du nåt fält.?

fast han visste ju inte vem Allram Est är så.. :devil: :p

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 120
Senast: Unafraid
·
Anläggning Hej! Jag är ny i denna gruppen och startade kontot för att kunna få frågor besvarade. Jag behöver er andra hästfolks tycken och tänk...
2
Svar
24
· Visningar
2 849
Senast: mackan
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 833
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka