NM i Valla

Sv: NM i Valla

Om jag känner dig rätt så blir det nog inte av :angel: Var det förra året eller förrförra du aldrig kom iväg någonstans?

fio. skrev:
Om jag känner dig rätt så blir det nog inte av :angel: Var det förra året eller förrförra du aldrig kom iväg någonstans?

Nu känns det typ som varje år faktiskt, och ruppan blir ju inte yngre direkt :crazy:

Men NÄSTA år då! ;)

*lånar knapp*

hmm. låter nästan som om det kan bli kamp om medaljerna.. man kanske skulle åka dit och kolla lite =)

emma-vsm:
du får ju se till att ni kommer iform. kan ju inte skriva på Distriktets sida att han inte orkade runt i dressyren.. hur skulle det se ut. :p

fio. skrev:
Hille är oxå ett stort fetto just nu, han går ju på bete, eller bete och bete men jag har bytt hage och där är det rätt mkt gräs :crazy:

Hille, är det Hills bon?

fio. skrev:
Aaah men då ses vi ju då äntligen!! Jag har precis färgat håret så du kan inte missa mig, platinablont /gult :eek:
ni kanske skulle testa med att ha en röd nejlika i knapphålet :angel:

hoppas Ida sandin vinner i valla...vet ej vikken klass hon ska rida :d

// Yoghurt som hejjar på Bellux, Oxford å Ida!!

olgaklara skrev:
En fläckig häst :eek:

Sånna finns jue inte :crazy:

olgaklara/ som är eg guldmedljör, och borde få den trots att hon inte deltar som plåster ( :rofl: ) på såren

Aj då! Har jag misstagit mig på den brun-vita färgen tro?! Han kanske egentligen är en tjur i en kossas kropp..? ;)

fio. skrev:
Aaah men då ses vi ju då äntligen!! Jag har precis färgat håret så du kan inte missa mig, platinablont /gult :eek:

:D Då blir det svårt att inte missa dig..?! Men du måste ju ha hunnit tvätta håret maaassa gånger innan helgen! ;)

Aj då. Så det är det helt enkelt bara att gilla läget. :smirk:

Såg att Bullen var skadad, ingen start i Luhmuhlen. Tråkigt. Jäkla tur att hon har två till på samma nivå.

Ja det är en jäkla otur, hoppas att dom andra blir fit for fight snart iallafall.

Nu har dom verkligen dragit ner på deltagarantalet i VAlla, nu är det bara 107 anmälda ryttare
Så många kan väl ända inte försvinna bara så där :eek:

Senast ändrad av en moderator:

Konstigt. På vilka listor kollade du? Hästförteckningen stämde visserligen inte riktigt med den prel. startlistan när jag kollade innan idag, Snacke var inte med.

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 120
Senast: Unafraid
·
Anläggning Hej! Jag är ny i denna gruppen och startade kontot för att kunna få frågor besvarade. Jag behöver er andra hästfolks tycken och tänk...
2
Svar
24
· Visningar
2 849
Senast: mackan
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 831
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka