NM i Valla

Sv: NM i Valla

Men om någon vill ge bort en pålle & sen betala alla kostnader i Göteborgstrakten, så varsågod! ;)

fio. skrev:
Ja det är väl då det händer som dom säger

Å förresten missar jag ryttarfesten! :mad: Jag kör hem till Jönköping direkt efter ** terrängen, ska på jätte-25-års-partaj i gamla hemstaden...så jag kanske inte ska klaga iofs.. :cool: Men det är alltid surt att missa hoppningen.

Får du allt göra. Och så ska du hejjahejja på en brun-vit skäckhingst, han kommer nämligen vinna hela alltet... :angel:

Magnus_J skrev:
Ja.. har faktiskt lyckats missa Valla men iår måste jag väl ta mig i kragen iaf ;)

Ja självklart måste du det ;) Nu är det ju faktiskt ett par härifrån som skall vara med ju :bump:

Haha, helt sant. Jag har haft väääldigt svårt att hålla tyst där, men jag lyckades...imponerad av mig själv. :devil: Men det är alltid kul att se Anna hoppa vettu.

Bedtime! Upp å köra imorn. Känns hur lyxigt som helst att bara ha 1 1/2 timme till tävlingen.. :smirk:

See you!

Tja, 1 ½ är väl på gränsen va, är inte såååå sugen på en date med polisen i Nyköping... ;)

Nä, jag måste jaga min unghäst i Märsta tyvärr. :mad:

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 120
Senast: Unafraid
·
Anläggning Hej! Jag är ny i denna gruppen och startade kontot för att kunna få frågor besvarade. Jag behöver er andra hästfolks tycken och tänk...
2
Svar
24
· Visningar
2 849
Senast: mackan
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 833
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka