Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja hon utgick... vet inte varför.. saktade av och stannade framför ett hinder.. jag stod och väntade vid nästa för att ta nån bra bild men tji fick jag.. iofs stoppade de mitt i hennes ritt pga. att en häst fastnade mitt i ett hinder och ryttaren fick åka ambulans.tant agda skrev:hon blev utesluten/utgick enligt resultatet på www.falttavlan.se
hejjade på henne på framridningen men hon såg så koncentrerad ut..lingonben skrev:Aha, skönt att fio inte blev skadad eller något. Jag såg henne rida ut, och sedan kom strulet med stoppade ritter. När jag fick höra att någon åkt iväg med ambulansen blev jag orolig att det hänt vår Buke-stjärna något.
Jaja, jag hejar på Gällerdal imorgon.
LenaH skrev:Fio är alltid laddad före start, ta det inte personligt.
Men det var fasligt många som försvann i terrängen i alla klasser! Var det svårt?
Magnus_J skrev:ja hon utgick... vet inte varför.. saktade av och stannade framför ett hinder.. jag stod och väntade vid nästa för att ta nån bra bild men tji fick jag.. iofs stoppade de mitt i hennes ritt pga. att en häst fastnade mitt i ett hinder och ryttaren fick åka ambulans.
kanske tappade rytmen..
camelot skrev:Själv fick jag en superbra fotoserie på Sophie Albertson-Optik på hinder 6 i CIC* som var en spets. Tur att de inte gjorde illa sig. Hästen travade dock iväg i rask takt mot ponnyhindren och CIC**-hindren men stannade efter ett tag när det kom folk och motade.