NM i Valla

Sv: NM i Valla

aicha skrev:
Konstigt. På vilka listor kollade du? Hästförteckningen stämde visserligen inte riktigt med den prel. startlistan när jag kollade innan idag, Snacke var inte med.

Dressyr för CIC2* (ridhäst) och CNCP2* (ponny) kommer att starta på fredagen kl 08:00. CIC1* dressyr delas på torsdag och fredag.
Dressyren på torsdag startar kl 15:30 och kl 8:00 på fredag.

Preliminär startlista med startordning för torsdagens dressyr i CIC1* redovisas nedan.

Startlista med starttider presenteras under onsdagen för torsdagen dressyr. Startlista för fredagens dressyr presenteras på torsdag.

Nä jag tyckte bara den såg otroligt tunn ut mot den jag såg först när den kom ut :confused:

Nä såg att Fredrik inte var med alls nu?? Varför skulle han ridit Snacke förresten :confused:

Tack, jag vet... :smirk: Jag ska dit & jobba i morgon.
Jag menade mer till fio. att häst- och ryttarförteckningarna inte alltid stämmer överens med startlistorna, vilket det inte gjorde här.

aicha skrev:
Tack, jag vet... :smirk: Jag ska dit & jobba i morgon.
Jag menade mer till fio. att häst- och ryttarförteckningarna inte alltid stämmer överens med startlistorna, vilket det inte gjorde här.
Ah okej.. det kommer väl mer efter hand kanske..

Jodå, han är med. Han ska rida Snacke & Lines Easy Rider i *. Båda hans hästar blev skadade lite akut, så Anna tyckte han kunde låna Snacke. Snacke kommer tycka det är skitkul.. :smirk:

hmm då måste jag vara blind för hur mycket jag än letar så hittar jag inte han :confused:

Jodå, i den "riktiga" startlistan för torsdags dressyren, inte den prel. Du måste klicka på länken längst upp för & komma till den startlistan, där står starttiderna med oxå. Han startar 15:58. ;)

Aha okey ja jag kollade bara ryttarförteckningen :angel:

Lines easy rider- vad är det för häst då, den har jag nog aldrig sett tror jag. Är det Annas??

:angel: :smirk:

Jag letade efter en vägbeskrivning, för jag kommer inte riktigt ihåg hur man kör när man har svängt av E4:an. Men det här var allt de skrev, så jag antar att det är bra skyltat...borde det ju va iaf.

"1.How to reach the competition area in Valla
From the E-4 You turn at the sign ”Linköping Väst.Then You follow the signs ”Fälttävlan” and the arrows. This will lead You to the stable area."

Fantastiskt bra engelska by the way.. :devil: ;)

aicha skrev:
:angel: :smirk:

Jag letade efter en vägbeskrivning, för jag kommer inte riktigt ihåg hur man kör när man har svängt av E4:an. Men det här var allt de skrev, så jag antar att det är bra skyltat...borde det ju va iaf.

"1.How to reach the competition area in Valla
From the E-4 You turn at the sign ”Linköping Väst.Then You follow the signs ”Fälttävlan” and the arrows. This will lead You to the stable area."

Fantastiskt bra engelska by the way.. :devil: ;)
åkte den vägen för några timmar sen.
men jag tänkt einte på om det var skyltat in från E4an men i "valla rondellen" är det iaf skyltar.

Haha, kom på att jag skrev lite klantigt...den heter bara Easy Rider, tjejen som äger den heter Line.. :D En norsk tjej som håller till runt Gärds oxå, kan inte komma på vad hon heter i efternamn. Hon har rätt mycket träningar, annonserar om ridläger i Ridsport såg jag oxå.

Ja fantastiskt engelska :devil: Ja ta av Linköping väster och följ sedan skyltarna.

fio. skrev:
Nä lägg dig gärna i :) Du får väl komma och hälsa på i stallet kanske ;)
tja det är inte omöjligt.
hade tänkt att ta en tur på lördagen..

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 120
Senast: Unafraid
·
Anläggning Hej! Jag är ny i denna gruppen och startade kontot för att kunna få frågor besvarade. Jag behöver er andra hästfolks tycken och tänk...
2
Svar
24
· Visningar
2 849
Senast: mackan
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 831
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka