• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Tyra4567
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 863
T

Tyra4567

Jag undrar hur man kommer med i SM jag har alltid intresserat mej av det. Är det så att det är kvaltävlingar runt om i ladet eller är det så att det skickas ut inbjudningar till speciella ekipage eller hur funkar det?? Skulle vara jättekul om någon kunde svara på denna fråga.. Ännu är det ju inget för mej. Men det är intressant och veta.

Sv: Sm

hej
det finns beroende på vilken ålderklass man tillhör olika kval-resultatr man måste ha gjort för att få starta. När man nått upp till det är det bara att anmäla

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
918
Senast: Bison
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 385
Senast: hamilton1
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 302
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka