Vilken lättnad!!

emma-vsm

Trådstartare
Han hade ingen skada på senan!!! Det var en liten blödning utanför senan, förmodligen har han slagit i bakbenet i fram. Finadyn i fem dagar, sjukhage och vila i två veckor, sen ska han vara återställd! Jag som hade bävat för att inte kunna rida ordentligt på ett år!

Känns som en sten lättat från mitt hjärta!

/Glad Emma

Sv: Vilken lättnad!!

ja vad var det jag sa.... :angel:
skönt att det ingenting var..

Ja verkligen. Falkenberg blir det ju inget av för mig men om allt går som det ska kan jag kanske vara med i Täby..

Skönt att det inte va allvarligare.
Sen skador är INTE roliga, jag hade en häst som sparkade av sig sin, å det va inte skoj...

Hoppas han snart blir bra, Lilla J.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 797
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 265
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
8 953
Senast: tuaphua
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 863
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka