Boxholm 3 Juli

Sv: Boxholm 3 Juli

ja, jag är glad att det inte var mitt fel ;)
nä men när man sitter med anmälningarna vet man hur lätt det är att det blir fel.

som när några stycken försvann från vår dressyrtävling.
kom på i efterhand att dataprogrammet automatiskt tog bort de anmälningar som var fler än 40 starter i varje klass om man råkade lotta om..

ojdå :crazy: ja de där dataprogrammen brukar strula till det ofta!

Våran klubb har också tappat bort anmälningarn ,men ryttarna hörde av sig efter att de sett startlistorna och inte stod med. tur det!

ofta gör man fel själv..
jag tar backup vääääligt ofta och kopior på papper för säkerhets skull. =)

Jag ska rida på lördagen.
Kom precis på att vi inte fixat nått boende (hästen har fått box)
Nån som vet nått ställe?

hmm. tält..

nä men jag vet inte om det finns så mycket hotell.. finns vandrar hem här i mjölby.. det är bara.. 3 mil.. hmm. jo.. tar 15 min att åka.

i proppen
7. Inkvartering: Förfrågningar hänvisas till Turistbyrån Boxholm tel 0142-519 01.

Vi har hyrt nån lägenhet eller vad det nu var. Billigt iallafall. Fanns telenr på boxholms komuns hemsida till massa olika ställen.

Ja hur blir det nu då Magnus? Kommer du och smygfotar på lördag? (eller skulle du vara bakis då?) :rofl:

Gabby_Ossi skrev:
(Med risk att låta dum :o )
Smygfota???? Vaddå får man inte fota egentligen lr?? :confused: :confused:
var nog mest ett uttryck.. man får fotografera allt. om det inte är militära skyddsobjekt.. typ.

emma-vsm skrev:
Ja hur blir det nu då Magnus? Kommer du och smygfotar på lördag? (eller skulle du vara bakis då?) :rofl:
det blev utgång fredag men du startade inte så tidigt såg jag *S*
ska försöka iallafall.. blir en lugn fredag

Någon här som vet vilken väg som går snabbast att köra från Jönköping till Boxholm???? :confused:

Har ingen aning om hur jag ska köra :crazy:

Det står ju i ryttarmeddelandet... ;)

Från Söder: Sväng av E4 vid Gränna mot Tranås följ RV 32 till Boxholm sväng vänster vid Bilisten mot Ryckelsby. C:a 2 km till tävlingsplatsen.

Vilken dag ska du rida?
Jag rider deb. på söndag. :banana:

Liknande trådar

Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
2 181
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 433
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 410
Senast: Freazer
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
539
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Vegetariskt julbord
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur