Boxholm 3 Juli

Sv: Boxholm 3 Juli

Vad jag kommer ihåg från förra året går framridningen till dressyren på gräs o själva programmet på grus.. :smirk:
Hoppningen gick på vallen förra året o det tror jag den kommer göra i år oxå...
Jag kommer garanterat vägra ut mig på vattnet men jag åker ändå för miljöträningens skull... :angel:

haha. men då är vi två som stoppar ut oss på vattnet.Jag pratade men en från min klubb som sa att det var en ganska brant backe ner i vattnet..eller det var 2 vatten o de var ganska lika..ngn som vet?

jajoo, men jag blev så förbannad sist hon stoppa ut sig, och då trodde jag hon skulle klara det. så det är bättre att inte ha några förväntningar tills de börjar gå bra!

Det är en bäck som rinner genom skogen, med en ganska brant backe ner. Tror man rider igenom den 2 ggr men i 90 klassen rider man nog bara igenom tror jag (inga hinder)

Såg just på listan över anmälda till ÖTRs hunting och härmed utmanar jag dig i bukemästerskapet i hunting :D Om jag var er andra så skulle jag nog sätta min slant på Peplis :o Min pålle har nämligen inte sett ett terränghinder på över ett år...

emma-vsm skrev:
Det är en bäck som rinner genom skogen, med en ganska brant backe ner. Tror man rider igenom den 2 ggr men i 90 klassen rider man nog bara igenom tror jag (inga hinder)
*skäms* lite men jag vet inte var banan går riktigt annars kunde man ju ner och smygfota

emma-vsm skrev:
Den är vid säteriet. Men om du ska smygfota mig får du komma på lördagen! ;)
HAHAHA ja visst. krypa omkring i buskarna med kamoflage.. :bump:

tänkte nästan det var där nere.. runt ridklubben är det bara skog.
får se vad det blir.. vi ska ut och ta en runda i öltältet här i stan den kvällen.. (troligtvis) . värre om det blir tält på fredagen.

Jag håller med Emma! Om du ska dit så får du tusan se till att ta dig dit på lördagen. Jag kan ta med en komoflagefärgad hatt i utbyte mot ett terrängkort :angel:

Nelle skrev:
Jag håller med Emma! Om du ska dit så får du tusan se till att ta dig dit på lördagen. Jag kan ta med en komoflagefärgad hatt i utbyte mot ett terrängkort :angel:
ja bara jag slipper mer sol i pannan,, fjällar nu efter Valla *S*

Visst är det så att den * och 100 klassen går på lördagen? Fan vad jag har krånglat idag, jobbar nämligen hela den helgen och av någon anledning hade jag fått för mig att jag skulle rida på söndagen. Så jag ringde och försökte fixa vikarier till söndagen, ingen som kunde. Till sist fick jag tag i en, men två minuter efter att jag bestämt med henne släppte förrvirringen och jag kom på att jag rider nog på lördagen. Efter mycket krångel löste det sig iaf, fast med viss irritation från jobbar kompisarna :angel:

Nelle skrev:
Såg just på listan över anmälda till ÖTRs hunting och härmed utmanar jag dig i bukemästerskapet i hunting :D Om jag var er andra så skulle jag nog sätta min slant på Peplis :o Min pålle har nämligen inte sett ett terränghinder på över ett år...

heh. jo men jag sätter nog mina slantar på dig :)

emma-vsm skrev:
Visst är det så att den * och 100 klassen går på lördagen? Fan vad jag har krånglat idag, jobbar nämligen hela den helgen och av någon anledning hade jag fått för mig att jag skulle rida på söndagen. Så jag ringde och försökte fixa vikarier till söndagen, ingen som kunde. Till sist fick jag tag i en, men två minuter efter att jag bestämt med henne släppte förrvirringen och jag kom på att jag rider nog på lördagen. Efter mycket krångel löste det sig iaf, fast med viss irritation från jobbar kompisarna :angel:
Propp.
http://distrikt.ridsport.se/ostergotland/proppar/juli/brk050702F.htm

Hihi.. Jag kanske kommer i mål trots allt.. :bow: Har bestämt mig för att Labero får stanna hemma eftersom vi inte hinner o träna så mkt innan Boxholm + att jag vill spara honom nu när vi haft lite krux med bakknäna o så... MEN! Jag ska få låna en kompis häst istället.. :o Labero får komma igen till Eken i höst istället.. Så hinner vi med lite (problemfria) hopptävlingar innan oxå... :bump:

Cronis skrev:
De åren jag har varit där har dressyren ridits på gräsbana.
Hoppnnigen på en vall, som sluttar och är totalt ojämn. Det är hänt att hinder ramlat pga ojämnheten...:crazy:

Hjälp!! Går hoppningen på det underlaget i år också?? (är rädd för dåliga gräsunderlag dvs. de flesta) :crazy:

Jag står på väntelista, nån som vet när man får reda på om man får starta eller inte, skulle ju va bra att veta nån dag i förväg så man hinner packa :idea: :D

Och är det något speciellt läskit hinder i deb klassen?? (sånt som inte brukar dyka upp på andra banor, är van vid trossnäs snälla bana :) )

hm..jag ringde dit precis nu eftersom jag inte stod med på startlistan och då hade de inte fått mitt mail :confused: jag har kvar en kopia på att jag har skickat det, så de satte mig först på reservlistan..
jag vet i alla fall en som står med som inte ska åka, sa hon idag i alla fall men hon kanske ändrar sig..

tyvärr försvinner ju mail och sånt ibland..
alltid lika tråkigt när det händer.

Liknande trådar

Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
2 181
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 435
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 414
Senast: Freazer
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
539
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka