Sv: Örebro

Ha ha! Är det inte sånt som kallas för skrytkort :angel: Fast har man varit så duktig kan man faktiskt förtjäna en sån bild :bow:

Nelle skrev:
Nej, vad tråkigt :cry: Det är skönt med eget körkort :angel: Hade jag inte haft full transport på hemvägen hade jag ju kunnat hämta upp dig på vägen... Jag rider nu trossnäs sen hoppas jag att jag får ledigt helgen efter och kan åka till Boxholm helgen efter och rida cnc*

träffade en kompis på strömsholm idag å hon tyckte de va tråkigt att ja inte kunde rida bara för att jag inte har nån som kör, så jag ska åka me henne så vi ses iaf i Trossnäs!!!! kommer att rida enstjärnigt där- måste bara fixa det himla f-märket del 2 :bump: :banana::bump: :banana::bump: :banana::bump: :banana:

ska försöka ordna till boxholm åxå, problemet är bara att jag skulle behöva åka me nån till och från kalmar, för jag kommer att vara där då......

åh vad kul. jag funderar också på att åka till Trossnäs..men jag vet inte hon ska gå Baståsen helgen innan..

Lite bilder från Örebro (skulle ju ha fångat agda o murray på bild i terrängen också, men jag hade inte kameran då..)
tant agda:
agda.jpg

Murray
murray.jpg

Salonikel
salan.jpg

Ja, klart det är skrytkort! ;)
Fast tog det bara för att dressyrtränaren tjatar om kort hela tiden, fast det är iof alltid kul o ha en massa bilder (fotat kanske 100 st idag) :D

Ingen som fotade i terrängen Örebro.? Jag red ponny nr 7

Senast ändrad av en moderator:

Jo, fast det är nog bara 10 st som är på Sigge, resten är på en annan häst o katten :D
Kanske 20 bilder som är bra också :p
Men visst kan jag lägga upp några, men bilderna på siggen är nästan bara galopp (mamma är inge bra på att fånga språnget :D )

Senast ändrad:

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Snurrfia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 171
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart med vilka ryttare som åker till EM i fälttävlan för junior och young rider den 13-17 september.
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod