Sv: Örebro

:D Hoppas inte det där vattenhindret ska var med isf för det kommer taxen inte vilja vara med om :rofl: :p

För det är jäääätteläskigt att gå ner i vatten, det är ju inte för inte som han är världens bästa häst på att hoppa vattengravar :D

Busen däremot kommer vara så glad över att "det lilla huvet" är tillbax att han kommer uppföra sig exemplariskt!!!! ;)

jag tänkte också vinna, blir lite svårt med tre vinnare i två avdelningar..!? :D
Men du salonikel, om vi rider på samma dressyr straff, nollar i hoppningen o terrängen o samma tid i terrängen?! ;) :bump:

om vi rider på samma dressyr straff, nollar i hoppningen o terrängen o samma tid i terrängen?!

Om det ska inträffa så måste du rida skitdåligt i dressyren :angel:
sen måste jag låna din klocka, för min har fortfarande inga batterier :o

Men då säger vi det :idea:

Attans, jag kan inte se bilderna! :mad:
Inte då, den flygande Tax-Laxen kommer springa så fort att han inte märker om det är vatten eller gräs han springer i/på! :rofl:
Och Busen kommer vara i allmänt chocktillstånd, så där spelar det ändå ingen roll.. :D

Hmm, vet inte riktigt vad jag gjorde nu, jag försökte bara se dina bilder, vet inte om det skickades någon förfrågan till dig eller nåt.. :angel:

Jag tittade på din hemsida istället, den bilden där det är ett litet nerhopp i vattnet (från Örebro alltså), ingår den i debutant? Brukar ju oftast vara att man bara rider ner i/igenom vattenhindrena i debutant..

Nej inte i debutant, då ska man ju bara "plaska" igenom. Men örebro har väl bara lätt o mvs a?

Aha, okej, trodde du medan denna helg :crazy:
Jo, det är på samma bana (Latorp). Dom har så att man kan rida strandväg ner i vattnet, galoppera igenom, och strandväg upp. Så det ska nog inte vara några problem ;)

Ja det är ganska snällt vårat vattehinder, rätt stort också, ingen liten lerpöl som andra har.. :crazy:

Btw ska jag vara Ringmaster i hoppningen och stå i målet på terrängen så jag kommer nog se er alla :) :banana:

Btw ska jag vara Ringmaster i hoppningen och stå i målet på terrängen så jag kommer nog se er alla

Kul!!!
Jag håller på o försöka lära mej det jä-vla dressyrprogrammet.
kan bara inte fatta hur man ska göra bågarna!

typ så här ska bågarna vara:
serpentiner.bmp

_Peplis_ skrev:
Banan är 2stycken så man rider över en väg..Den ena delen går på ett stor öppet fält(nya terrängbanan), och sen är det lite i lummig skog och den andra delen går i en kohage, i princip hela banan är på gräs, förutom att det ligger grus framför vissa hinder.

Men kommer bansträckningen vara så att man rider på båda? Jag har alltid ridit på antingen ena eller andra sidan av vägen.

mm dom e jätteskumma. hela programmet är helt värdelöst :mad:

Helt värdelöst program JA! :mad:
Varför kör dom 97ans?

Förresten var de inte du som tyckte bättre om det än 2001ans Agda :angel:

Det finns 2 banor på samma ställe kan man säga. Det finns två vattenhinder och det nyaste rider du bara rakt igenom i debutant, bilderna du tittat på visar hindret när man rider det från andra hållet. Då blir det både upp och nedhopp om man vill.

Det gamla vattenhindret kan man välja om man vill hoppa ner i eller gå i från sidan.

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Snurrfia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 171
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart med vilka ryttare som åker till EM i fälttävlan för junior och young rider den 13-17 september.
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod