Sv: Örebro

Jag vet inte vilken bansträckning som är aktuell. Båda hindrena går att använda i lätt klass. Det gamla brukar dom lägga en stock framför och den alternativa vägen blir förbjuden. Osäker på hur de gör med det nya om det är både upp och nedhopp som gäller eller om det finns valmöjligheter.

Det nya, det gamla är igenväxt o jätteäckligt det har dom inte användt på 2 år...

Elektron: ja det ska gå på båda banorna, dom lägger ut sand på vägen mellan och så har man flaggvakter om det kommer några bilar (den är ju ganska liten väg leder till ca 6 hushåll så det är ej så många som åker där..)

Salonikel skrev:
Är det där verkligen 2 bågar då?
Hur långt in mot medellinjen rider du?

Japp det är det. Det står i protokollet hur långt in du ska rida. På 40-bana tror jag det är 2-3m och på 60-bana är det nog 4-5m.

Salonikel skrev:
Helt värdelöst program JA! :mad:
Varför kör dom 97ans?

Förresten var de inte du som tyckte bättre om det än 2001ans Agda :angel:

det var innan jag hade ridit eländet.....

Tack!
Vi får väl se vad hopphästen säger om det! :smirk: Ägaren (pixiegnomen, som är obotlig hoppryttare :D :angel: ) tränar "för fullt" nere i Italien, tyvärr är det vattenhindret som finns på anläggningen där nere inget som man kan rida igenom, å det gillar hoppehästen visst inte alls...men nästa vecka ska vi träna träna träna! :smirk:

Murray skrev:
Ja, GRATTIS tant_agda! :banana:
Ni var ju många fler starter o jag hade bara tur! :D

jajust du vann ju den andra avdelningen. kul! tror jag har kort på dig, du pratade lite med min kompis (hon som hitta era nycklar o plånbok..)

_Peplis_ skrev:
Men det gick ju bra i alla fall. Grattis till vinsten!! :banana:

Tacktack! :bow:

ja, jag red på 39 straff i det eländiga programmet....hur jag nu lyckades med det :D....hade nya stövlar så det kändes mest som att skänklarna flaxade runt och hästen gick och spände upp sej för bokstäverna :crazy: men domaren tyckte iaf att det var typ "trevligt ridet på stadig häst" eller nåt sånt :) så de tackar man ju för :D

Murray skrev:
Ja, GRATTIS tant_agda! :banana:
Ni var ju många fler starter o jag hade bara tur! :D

vadå bara tur? det gick väl bra i dressyren å sen nollade du ju resten :) såg iaf dej på framridningen till dressyren å de såg riktigt bra ut :)

isf hade väl jag åxå tur....med dressyrdomaren som älskade min häst :D

tant agda skrev:
vadå bara tur? det gick väl bra i dressyren å sen nollade du ju resten :) såg iaf dej på framridningen till dressyren å de såg riktigt bra ut :)

isf hade väl jag åxå tur....med dressyrdomaren som älskade min häst :D

Våran domare verkade inte tycka om någon! :p
Framridningen kändes bra, fast sen på banan var det som att försöka sitta ner när man travar över cavaletti i vattenpölarna. Han var inte tittig eller fånig utan tyckte bara att var vått om fötterna (fälttävlanshäst?). :angel:

haha, ja jag hade väl tur som red tidigt, för jag hade inga vattenpölar på "min" dressyrbana :p

Grattis!!!
Kan du inte strunta i att komma till Trossnäs, eller i alla fall rida enstjärningt där :devil: :rofl: Nej allvarligt talat, det är ju verkligen superskoj! Sug på den karamellen ett tag!

Nelle skrev:
Grattis!!!
Kan du inte strunta i att komma till Trossnäs, eller i alla fall rida enstjärningt där :devil: :rofl: Nej allvarligt talat, det är ju verkligen superskoj! Sug på den karamellen ett tag!

nej jag kommer med största sannolikhet inte till trossnäs :cry: :cry:
och om jag mot förmodan gör det....måste hitta nån som kan köra och dessutom fira midsommar där *inte lätt*
....så rider jag enstjärnigt så du kan vara lugn :D

Nej, vad tråkigt :cry: Det är skönt med eget körkort :angel: Hade jag inte haft full transport på hemvägen hade jag ju kunnat hämta upp dig på vägen... Jag rider nu trossnäs sen hoppas jag att jag får ledigt helgen efter och kan åka till Boxholm helgen efter och rida cnc*

mm, jag längtar till den dagen jag åxå har eget körkort.....
och boxholm skulle jag åxå vilja åka till men det kan jag inte, har ingen som kör då heller :cry:

Titta så söt han är :love:
siggen.jpg

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Snurrfia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 171
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart med vilka ryttare som åker till EM i fälttävlan för junior och young rider den 13-17 september.
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod