Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sm..

thebest skrev:
JAg har fått lite hjälp av andra med att dra upp krappiga resultat här

http://baldersnas.faithweb.com/em/dia1.htm

Jesus nästan 500 straff i terrängen OlgaKlara , hur lyckades du :eek:

Kan inte låta bli!!!

resultatet kommer från den tiden man fick 1 fel för varje påbörjad sekund!!!!

Omkullridning i vattnet 120 straff

496 var slutresultatet inte i terrängen :angel:

Kolla bara upp var jag hade legat utan dem dvs på 109

men detta visst du kanske inte??

det ger en hel del i slutändan!!!

olgaklara skrev:
Visst kan man det, men jag har aldrig någonsin skrivit att jag rider på tiden och har man tidsfel så får man räkna med att hamna utanför eller någon enstaka gång i mitten.

De resultat du letat upp på mig är jag blande de sista när jag haft fel i terrängen. Jag tycker inte det är speciellt konstigt. Att Piia rider fort vet alla om, hon rider fortsatt fort även med ett stopp vilket de flesta inte gör.

Och du gör mig faktiskt skrattretande, för där jag faktiskt har varit felfri har jag ju inte legat bland de sista och hade jag ridit på tiden eller lika fort som många andra så hade vi varit placerade betydligt fler ggr. det borde tom du kunne läsa ut av resultaten.

Visst vara överlägsen får bara vissa vara här på buke och speciellt sådana som kommer in med nya nick och endast skriver ett par trådar här.

Och eftersom tydligen alla håller med dig i allt och anser att både jag och min häst, varför inte klanka ner på min tysk nu?? Han har ju bara lyckats att kvala in till falsterbo, men det hittar jag nog på också!

Jag får iaf nog av hel buke nu och kommer inte att skriva ngt mer här öht, Lögner och förtal och vinklingar och inte se realistiskt på saker. Skitprat som du utövar bla får en att se att det är betydligt bättre att hålla sig härifrån.

Jag vet vad för häst jag har och det kan INGEN ta ifrån mig varken du eller dina "internationella" kompisar.

Tack för mig!

Ojdå, blev det för mycket även för fröken Olgaklara?? Ja, som man bäddar får man ligga....

Det är inte som man bäddar utan när folk blir elaka då har man passerat gränsen!!!!
Och du har gjort det flera ggr.

eg skulle jag öht inte svarat dig, för du är inte värd det. Du som inte ens vet om att då 1999 räknades straffen på annat sätt.

Visst dra upp ännu mer gamla resultat där jag tom vägrat ut mig någongång, eller alla ggr jag gåttomkull. Men dra gärna upp de gångerna där jag också vunnit eller haft dressyr på 27 straff, men det är väl inte intressant förståss!!

jag skiter i detta nu och visst kör på med ditt race. Ha det så kul!

Ps glöm inte bort att ta fram andras dåliga resultat med eller det är ju irrelevant för de är ju så mkt bättre än mig så det spelar ingen roll

olgaklara skrev:
Kan inte låta bli!!!

resultatet kommer från den tiden man fick 1 fel för varje påbörjad sekund!!!!

Omkullridning i vattnet 120 straff

496 var slutresultatet inte i terrängen :angel:

Kolla bara upp var jag hade legat utan dem dvs på 109

men detta visst du kanske inte??

det ger en hel del i slutändan!!!

Och det här resultatet var bra då eller?? Mot Anna Hassös 76 :angel:

Du förklarar alltid dina dåliga resultat med en massa om hela tiden.

Om inte det hade hänt då hade jag kommit si och så, herregud vilken elitinställning :smirk:

Om inte OM hade funnits hade jag varit med och vunnit OS i Atlanta.

thebest skrev:
Så då anser du fortfarande att 500 straff i terrängen är helt OK då. Herrejisses :angel:

men 500 var det ju inte, eller du kan inte läsa??

Då fick man 120 för en omkullridning och 40 för ett stopp, jag gick omkull i en kombination dvs 120+40=160 sedan hade jag ca 3 minuter över tiden inte så ovanligt när man gåttomkull direkt :smirk:

Men enligt dig är det ju bortförklaringar :angel:

496 straff då TOTALT för det är ju ett kanonbra resultat menar jag.

thebest skrev:
Och det här resultatet var bra då eller?? Mot Anna Hassös 76 :angel:

Du förklarar alltid dina dåliga resultat med en massa om hela tiden.

Om inte det hade hänt då hade jag kommit si och så, herregud vilken elitinställning :smirk:

Om inte OM hade funnits hade jag varit med och vunnit OS i Atlanta.

det är du som säger så, jag säger att jag medvetet rider långsamt i terrängen, det är något annat. Om jag inte gjort det så hade jag nog varit placerad på de tävlingar jag ridit (för att du skall föstå, felfri då självklart)

går man omkull så är det väl oftast en orsak till att man han lång tid, eller hade för man får inte gå omkull nu.

dåligt resultat vill jag nog inte kalla en omkullridning för, det är mer otur!

en massa stopp däremot är dåligt resultat. och även om du skulle fråga Piia så anser hon nog inte att hennes resultat var speciellt bra med ett stopp trots att hon blev tre/tvåa. En häst kan faktiskt gå bra utan att för den delen gå in under tiden, och har man möjlighet att vara placerad om man gör det så är resultatet i sig inte dåligt. men där säger väl du tvärtom förståss

Nä du hade inte kunna vinna os eftersom du inte ens deltog :D

olgaklara skrev:
det är du som säger så, jag säger att jag medvetet rider långsamt i terrängen, det är något annat. Om jag inte gjort det så hade jag nog varit placerad på de tävlingar jag ridit (för att du skall föstå, felfri då självklart)

Och nu är du där igen, OM jag inte ridit långsam så hade jag nog varit placerad. Men allvarligt talat det är rätt så mkt svårare att rida felfritt på tiden i *** klass än att rida felfritt med 53 straff för tiden.

Nä du hade inte kunna vinna os eftersom du inte ens deltog :D

Jo för om OM hade funnits så hade jag varit med likväl som du hade varit placerad om du ridit på tiden i *** ungefär lika stor chans skulle jag tro

visst du har säkert rätt, för eftersom min häst ändå är så dålig så är hon ju säkert långsam med.

Jodu jag hade varit placerad på sm i segersjö om jag ridit på tiden. men du hade ALDRIG kunna vinna os för du deltog inte. Antagligen har du inte ens starta högre än deb i ft heller. För du vågar ju inte ens gå ut i pm till mig vem du är *trallala*

Ge dig nu!

Fast det skulle vara väldigt intressant att veta dina resultat och se om du är så duktig som du vill verka. Men eftersom du är en feg person så lär man aldrig få reda på vem du är!

The end

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter SM för seniorer, lag-SM, JEM och YREM. Det är mycket att hålla koll på för den som vill hänga med i svensk fälttävlan. Här finns allt du...
Svar
0
· Visningar
59
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mariestads Ridklubb höll i den ledning de hade på lag-SM efter lördagens dressyr och hoppning. Efter söndagens avslutande terräng tog...
Svar
0
· Visningar
109
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
109
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
159
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod