Sv: Sm..
olgaklara skrev:
Du är fortfarande en fegis som varken vågar gå ut med vem du är eller vilka du känner heller
och du har fortfarande inte vågat svara på mina frågor jag ställt till dig innan!!!!! Lätt att kasta skit på någon när man är anonym, men å andra sidan så betyder det ju att man inte vågar stå för sina åsikter
Jag har faktiskt inget större behov att gå ut med vem jag är, jag tävlar inte längre på högre nivå men har ridit ett och annat mästerskap tidigare.
Jag känner dom flesta "gamla" ryttarna, dock ej Katrin då hon är för ung.
Du har ju valt att gå ut med vem du är och det är ju upp till dig men då får du faktiskt tåla att ta en hel del skit med tanke på vad du själv vräker ur dig om andra.
Man håller på med den här sporten för att det är otroligt roligt och svårt, det är inte många förunnat att ha bra och jämna resultat hela tiden och det är enbart ett fåtal ryttare i Sverige som har det idag och då menar jag bra och jämna resultat, inte medelmåttigt eller dåligt jämna resultat.
Jag är helt övertygad om att du kommer göra bättre resultat när du visar en gnutta ödmjukhet inför dom andra ryttarna.
Alla som håller på med denna sporten på elitnivå vet hur svårt och kämpigt det är för att lyckas någorlunda och att alla har det likadant möjligvis Linda har det bättre än dom flesta men det har hon inte fått gratis och istället tyvärr har hon en hel del skador och sjukdomar på "sin" lista.
Då är det väl knappast roligt att läsa på ett internetforum hur krappigt man rider när man själv vet hur mycket man har kämpat och hur mkt pengar och träning man har lagt ner på att komma någonstans.
Eftersom dessa då enligt dig krappiga ryttarna faktiskt tillhör eliten i Sverige kan det ju ge en hint om hur svårt det faktiskt är för det kan ju inte vara så att dom sämsta ryttarna har lyckats bäst och dom bästa ryttarna (du då tex) misslyckas om och om igen! :smirk: