Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ricktig hunting får man nu mera i Frankrike. Fast i storbritaninen kan man forsatt vara med på dragehunt. D é roligare enn va ni kallar Hunting i sverige. man borde starta med dragehunt, tror ingen vill godta att jackt på räv med 30 hounds och 80 hästa.... dragehunt följer man ett utlagd spår. det gjör också att ridningen é snabbare. draghunt sesongen startar i slutet av oktober och vara tills aplill maj.
Jag ska rida en hunting på 70cm i Baståsen (Karlstad) med min unghäst den 2 juni, blir hans första hopp/terrängtävlings så det är ju toppen att börja med!
Hästnyheter
Dagens sista hoppklass, Falsterbo Hunting presented by Vellinge kommun drog som alltid fullsatta läktare och maximalt med åskådare utmed...
Kropp & Själ Det är en tolkningsfråga. Från 6.30 till 18.30 jobbade jag och hade således väldigt många i närheten, både personal och intagna :p (Även...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.