Sv: hunting

B & C ponny måste rida 70.

D & Stor kan välja på 70 eller 90, men man får inte rida båda på en o samma tävling, så som man brukar göra på hopptävling.

:idea: tackar för svaren :bow: :bow:

vill prova hunting..."slippa" dressyren :d nej men dressyr e rolit men de e bara att min ponny springer me huvvet i vädret ibland... :angel:

Hunting. Verkar pefekt. Tack för en bra idé. Hoppas fler nappar på det. Ses vi i Sthlm?
Hälsar tanten med ponny, grönt fltkort men ingen dressyrsadel.

ricktig hunting får man nu mera i Frankrike. Fast i storbritaninen kan man forsatt vara med på dragehunt. D é roligare enn va ni kallar Hunting i sverige. man borde starta med dragehunt, tror ingen vill godta att jackt på räv med 30 hounds och 80 hästa.... dragehunt följer man ett utlagd spår. det gjör också att ridningen é snabbare. draghunt sesongen startar i slutet av oktober och vara tills aplill maj.

De é hjätte kul :cool:

Baståsen i Västmanland - men anmälningstiden gick ut igår...

http://www2.ridsport.se/vastmanland/files/{9AC1FE64-2D68-4A22-948F-A3FFB334123F}.doc

Jag ska rida en hunting på 70cm i Baståsen (Karlstad) med min unghäst den 2 juni, blir hans första hopp/terrängtävlings så det är ju toppen att börja med!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Dagens sista hoppklass, Falsterbo Hunting presented by Vellinge kommun drog som alltid fullsatta läktare och maximalt med åskådare utmed...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
94
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
993
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Midsommarhelgen innebar ett äventyr till Skåne. Tillsammans med min häst Queen Elisabet åkte jag till Munka Ljungby för att tävla...
Svar
0
· Visningar
94
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod