resultat i Trossnäs

Sv: resultat i Trossnäs

Jag kollade in på resultaten i går och då stod det att Lotta Fredriksson och Alexej hade 20 straff i terrängen och låg rätt långt ner, vad hände med det egentligen :confused:

Han blev lite för laddad där inne... han bockade lite och ville inte riktigt lyssna på mig Och sedan var det ett nytt dressyr program som påminner om två andra så ville han vara " duktig" och göra grejerna så blev det lite fel :smirk: ganska många undanflyckter va :angel:men imellan det gick han bra...
han brukar inte gå så bra där nere.. ligger inne i en dunge där det är helt lungt han vill helst att det ska vara lite stimmigt och rörigt för att han ska vara nöjd...

fast med tanke på att han höll på att springa över folket på väg till framridningen och kasta va mig när han bockade rundor så var jag nöjd ändå ;)

tack :bow:
jodå det kändes bra! e så himla nöjd med att vi kom runt och genomförde hela tävlingen :D
även om han var lite seg pga skon men det visste jag ju inte då när jag red...
men hindrena var inga problem och jag kunde styra på smalhindrena och vattnet pluppade han snällt ner i så det känns kanon!

nu blir det lite semester nån vecka och sen träning åsså rider jag * på täby i augusti och ev nån lätt klass innan dess så han får en liten trevlig "promenad" :D

Magnus_J skrev:
måste säga det är en riktigt dålig hemsida.. tyvärr.
är så onödigt att hitta på en massa lull lull och java och grejer.

själv försöker jag tänka på att det finns folk som sitter på modem så det är dumt att ha för mycket saker.. så enkelt som möjligt.

Jag håller med. Ser väldigt mycket exempel på sidor när man ska tävla. :angel:

Snabbt och lätt att hitta vad man söker ska det vara. Verkar som många hemsidesskapare inte tänker "i olika målgrupper" alls..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 942
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
572
Senast: Lavinia
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod