Trossnäs, midsommar

Sv: Trossnäs, midsommar

ja juste...tänkte inte på det...jag rider ju den vanliga *....tur att man inte red SMet då :p eller inte, hade varit kul.....

Eftersom jag inte är med :p håller jag på Moa och Sigge såklart :D

Haha, va snälla ni är! :)
Vi får se... Men har för mig att dom där spetsarna var jääättestora ju :p , och om du har blivit ännu läskigare, då.... :angel: :crazy:

och jag som tyckte dom var ganska lagom, blev jätteglad när jag såg dom - hoppades ju på å få hoppa dom när vi var där i maj.....
men å andra sidan är min häst 175 och vi hoppar 130 på tävling å ännu högre hemma.....så man e väl lite höjdblind :D

Haha, ja kanske det. Jag är ju van vid c-ponnyhöjderna. Tycker oftast att allt är högt på marken, men är det bara o skutta över med min långben. :D

Jag startar som nummer fyra bland ponnierna..får hoppas att dommaren har skit på glasögonen då och ger jätte höga poäng :angel:

Hallå allihopa!
Jag kommer INTE till trossnäs :cry: Pållen går inte helt rent än så jag vill inte ta några chanser. Han ska hålla många år till, jag satsar på boxolm istället :banana: Däremot kommer jag kanske och ser på terrängen! Jag åker till Örebro i alla fall och tar med mig andra hästen och rider huntingen på söndagen. Nån som vet hur långt det är mellan örebro och trossnäs? Peplis?
Ja, ja! Vi får se om vi syns, om inte så lycka till allihopa. Nu drar jag till legoland ett par dagar :bump:

Senast ändrad:

Nej, va tråkigt! :( Tror att det är 10-15 mil till trossnäs.
Hoppas pållen kryar på sig!

Neeej vad tråkigt :cry: men huvudsaken är ju att han blir bra!

Vad synd Nelle, gör ett hästbyte och ta huntinghästen på Trossnäs annars, även om det är stängt för efteranmälning så kan man alltid göra hästbyte ;)

Det är 11.5 mil mellan Trossnäs och ÖTR, sen från ÖTR intill själva centrum är det 1.3 mil.

tant agda skrev:
Eftersom jag inte är med :p håller jag på Moa och Sigge såklart :D

Varför rider du inte SM om du är junior och ändå skall åka dit och rida enstjärningt :confused:

jag ska åka med en kompis som ska rida den öppna och jag kan inte tvinga henne + hennes mamma att stanna kvar en dag till, vi kommer att vara där tre dar (tor-lör) iaf....

å sen e de min å pålles första enstjärniga så det kanske är lika bra....jag skulle nämligen satsa järnet om det var ett SM det gällde och det kanske inte är så lyckat.....vi tar Lag-SM istället!

Såg att det blivit fel på startlistan för JSM Boel Spindler är en tuff "tant" men jag tror att hon är 60+ o inte 18 år! Lycka till alla som ska rida i midsommar. Jag ska arbeta hela helgen o att få ledigt en storhelg är bara att glömma......

Haha ja, jag såg det åxå...kollade och hon e född 37 :D

Blir tyvärr inget Trossnäs alls för oss. :cry: :(
Men lycka till alla ni andra, rid väl och ha kul!

Neeeej :cry: men varför då?

Just när jag skulle försöka byta klass till SM:et iaf och utmana er :D

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
533
Senast: Mli
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Fiorano
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 435
Senast: Grazing
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
584
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka