Trossnäs, midsommar

Sv: Trossnäs, midsommar

har mailat dom nu och väntar på svar......*otålig*
min kompis som jag ska åka tyckte absolut att jag skulle rida SM:et så om jag får byta klass stannar hon med mig till söndan :banana:

tant agda skrev:
har mailat dom nu och väntar på svar......*otålig*
min kompis som jag ska åka tyckte absolut att jag skulle rida SM:et så om jag får byta klass stannar hon med mig till söndan :banana:

Va roligt! Nu får du se till och vinna åt mig! :D

Sigge sparkade sig själv och hos veterinären visade det sig att det var en blödning i sträcksenan. Men det vill inte gå ner helt, och vi bestämde oss igår förmiddag, men sen när jag kom ner då har den klanten sparkat sig själv precis likadant på andra bakbenet och också.. :devil: Ska försöka få tid hos vet. så snart som möjligt. Så får vi se. Vet inte vad jag ska göra nu heller! Han kan ju inte hålla på och sparka sig varje vecka, men skydd för han skav av direkt om han går mycket med dom. Får väl försöka hitta några, kanske NEW fälttävlans skydd med ludd inuti? :D

Jag funderade på det men han är inte färdig för en hel lätt ännu. Han har inte gått terräng på ett helt år och är lite tittig av sig så det vore bara dumt. Lycka till nu alla som ska tävla!

Wieee!!! Jag rider SM:et! :banana:

Lovar rida extra bra för din och Sigges skull :D

Så nu får ni hålla tummarna för oss! :bump:

Vad kul :banana: Nu måste jag ju bara upp och se :bow: Jag får fundera ut hur jag ska få med min vän dit... Han rider iofs flt själv så han tycker ju det är kul men det är lite dålig tajming mitt i flyttstädningen :smirk:

Klart du ska komma, jag behöver alla fans jag kan få :D flyttstädningen får väl vänta....

Murray skrev:
Vi ska hålla ha tummar och hovar! ;)
Vad bra!!! Nu blir jag glad :) har väl inte hunnit bli nervös än, men det kommer väl....:D Men pålle hoppade super på terrängträningen igår, så ganska lugnt känns det....hoppas jag

tant agda skrev:
Vad bra!!! Nu blir jag glad :) har väl inte hunnit bli nervös än, men det kommer väl....:D Men pålle hoppade super på terrängträningen igår, så ganska lugnt känns det....hoppas jag

Det kommer gå super! Rid väl och kör järnet :angel: !
Jättefina bilder från träningen förresten. :d

haha, ja men denna gången får jag väl bromsa lite mer om det svänger lite så vi inte står på näsan som senast i trossnäs :crazy:

men det ska nog gå bra :)

haha, ja jag jagade ut lillebror med kameran bland myggen :rofl: men några bra bilder blev det iaf....
du kan ju alltid kolla in på www.freewebs.com/candeloro där finns lite mer bilder (mest hoppbilder iofs) på oss :)

Funkar inte :confused:

Har äntligen fått tid hos veterinären igen på måndag, tyckte båda benen var sämre idag :(
Men jag fattar inte, hur i helskotta har han lyckats sparka sig själv?! :eek:

hihi. vilket söt hemsida! vad duktiga ni är.
haha du gav mig lite hopp när jag läste att ni också vägrat ut er på vattnet o nu ska ni starta JSM :banana:

Han är så fin :love: *vill ha* Algotsson skulle inte ha släppt ifrån sig den där hästen ;)

haha, jag e ju ingen webmästare :angel: men den blir snyggare för varje dag som går, sidan...

vattnet var bara att träna träna träna på, jag har iofs tur som har två vattenhinder och en sjö med många små stränder där man kan plaska lite.....var iaf nere i vattnet på i princip varenda ridtur och tillslut släppte det!

tant agda skrev:
haha, ja men denna gången får jag väl bromsa lite mer om det svänger lite så vi inte står på näsan som senast i trossnäs :crazy:

men det ska nog gå bra :)

haha, ja jag jagade ut lillebror med kameran bland myggen :rofl: men några bra bilder blev det iaf....
du kan ju alltid kolla in på www.freewebs.com/candeloro där finns lite mer bilder (mest hoppbilder iofs) på oss :)

Gruffel o mummel :devil:
Funkar fortfarande inte för mig!

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
533
Senast: Mli
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Fiorano
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 435
Senast: Grazing
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
584
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka