Skurup 30/7

Sv: Skurup 30/7

Jo jag blev 3:a med den andra.. inte lätt när gubbarna :devil: ( de är ju säkert fyllda 30 :angel: ) ska vara med och rida......men vi tar dem nästa gång ;)
Ponnyn blev 2:a fast han gick väldigt dåligt i dressyren ......tror någon hade varit och gett honom flyghavre och reketbränsle :angel:

Tack, ja det var jättekul! Och 33 straff, tom bättre än Barcans från Dagstorp, det trodde jag aldrig! Fast vi har ju en superryttare. ;)

Aicha: jag har ingen koll på hur det gick för Anna, jag var nämligen hemma och visade valpar, så jag missade allt, gissa om det grämer mig nu! :crazy:

Grattis till bra resultat! De såg jättefina ut bägge två. Jag satt som funktionär vid sista hindret i terrängen (stocken). Men det var väl inte någon av dina som trampade av sig två(!) skor vid det hindret? (Det var Niklas som red den hästen i alla fall för han kom tillbaka direkt efteråt och letade efter en sko och blev förvånad att han fick två stycken med sig tillbaka... *s*)

Tack. :) Jo det var en av mina. Han sa något om att en hade snubblat till så det var nog den.

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 082
Senast: zarmino
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 777
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 476
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 832
Senast: Verdandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka