Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Elektron skrev:Fast det går att vada ner i vattnet (gamla banan) istället för att hoppa ner om man går i på sidan. Jag har iofs inget minne av att det var nåt trappsteg under vattnet.
Ps. Hej Emma.
Cheran skrev:När ÖTR arrangerar på hösten brukar ft alltid gå på övre banan. (Annat vatten än det bilden visar, med litet upphopp.) Tror inte det finns någon spets på den banan?
Men nu är det som sagt var ÖFK som arrangerar, så då vet mna ju inte...
Murray skrev:Här finns bilder (länken har redan varit uppe) från en träning på Latorps bana. Klicka på Träning 22 maj. Bilder från vattnet, den lilla spetsen och den lite större (var med på EM-kvalet) på den äldre banan.
_Asynja_ skrev:shady och Labero, här har ni Latorps vattenhinder!
Labero skrev:Åhh, man tackar ja... Där kan vi nog kanske gå i...
Yoghurt skrev:kanske ska starta min första debutant där me men vi får se
nån som vet hur lång tid det tar att åka dit från linköping?
_Asynja_ skrev:Stämmer inte, det är olika vilken bana de använder (och ibland båda som Murray skrev) har varit med om att de använt gammla banan på våren och nya på hösten och tvärtom. Även på sommaren är det olika, ibland gammla, ibland nya.
Murray skrev:Ska kanske dit i starta lätt klass.
Cheran skrev:BRUKAR!! :smirk:
Iallafall tävlade jag där 2002/2003 och då var det så. Å då pratar jag om debutant för häst, som ju Shadys häst skulle starta