"Mycket svår trafikfråga"

Skillnaden är att du inte får cykla på gångbana, medan man får gå på cykelbana. Sedan kan lämpligheten i det senare diskuteras, och man får irritera sig på det, men det betyder inte att man har rätt att hytta med fingret åt de som går på cykelbanan.

@IngelaH sedan får du ju föra fram din promenadscooter på gångbana om du håller gångfart. Så om de som går har halkat över på cykelbanan så får du köra förbi dem på gångsidan.

Skillnaden är att du inte får cykla på gångbana, medan man får gå på cykelbana. Sedan kan lämpligheten i det senare diskuteras, och man får irritera sig på det, men det betyder inte att man har rätt att hytta med fingret åt de som går på cykelbanan.

Nej men man får hytta åt funktionsnedsatta med permobil som har koll på trafikregler och mordhota dem, när de försöker ta sig ur hissen trots att den som hotar står dikt an med barnvagn mot dörren och näsan i mobilen.

Jag vet att det är skillnad på folk och folk. Men de flesta i tråden är inne på mitt spår

Jag tackar för mig, jag tror inte vi kommer längre här

Jag ber om ursäkt, för att jag kom med en irrelevant tråd i ert forum.

@IngelaH sedan får du ju föra fram din promenadscooter på gångbana om du håller gångfart. Så om de som går har halkat över på cykelbanan så får du köra förbi dem på gångsidan.
Det gick fyra i bredd på cykelbanan som fyra träningscyklister kör på vägbana. De hade gått där länge utan att se sig om och i mötande riktning på gångbana kom mamma med barnvagn.

Men visst jag gjorde fel och ber om ursäkt. Moderator får ta bort tråden om den bryter mot någon regel och om jag varit otrevlig på något vis.

Nej men man får hytta åt funktionsnedsatta med permobil som har koll på trafikregler och mordhota dem, när de försöker ta sig ur hissen trots att den som hotar står dikt an med barnvagn mot dörren och näsan i mobilen.

Jag vet att det är skillnad på folk och folk. Men de flesta i tråden är inne på mitt spår

Vem har nämnt i tråden att det är okej att mordhota någon?

Ärligt så förstår jag inte vart ditt uttalande kommer ifrån.

Men är det någon som påstått att man får mordhota folk här och vad har hissincidenten med det hela att göra
Alltså ibland drar du till med väl stora växlar
Ja det finns många som beter sig idiotiskt men det hjälper väl inte att du ska överdriva å de grövsta

Och allt det där ursäktandet är synnerligen överdrivet och lätt offerkoftigt

Men jösses! Vilken drama queen du är. Hur fick du det till att det är okej att hytta åt funktionsnedsatta?

Sanning med vissa förbehåll. Man får gå på cykelbana om det inte finns gångbana.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka