Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Det ligger norr om stockholm i Rö. Nära Rimbo. Är det någon som varit där och kan berätta? hur man får tag i dem, jag hittar ingen...
Svar
14
· Visningar
2 245
Senast: neywaz
·
Fälttävlan Jag var där idag under några timmar och fotade lite vid vattnet. Är det någon som vill ha någon bild i större upplösning så är det bara...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 460
Senast: Idasagare
·
N
Fälttävlan Kommer det något på Tv från EM? Jag kollade på SvRF:s hemsida men det står bara något om ett sammandrag från YR EM Jag vill ju se! :mad:
Svar
5
· Visningar
991
Senast: aicha
·
C
Fälttävlan Då är det snart dags för lag-SM i borås. Nån som ska dit? Läste i ridsport att "ryttarna kommer bjudas en och annan överaskning"...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: sarabacklund
·
  • Låst
Fälttävlan Jag var o hälsade på det gammla ärorika Alnarp som ligger mig varmt om hjärtat. När jag sedan åker omkring i landskapet så uppenbarar...
17 18 19
Svar
377
· Visningar
23 520
Senast: Tulip
·
Fälttävlan Hörde för en stund sedan att man var tvungen att avliva William FoxPitts häst efter terrängen igår. Hade splitter i ett bakknä. Tyckte...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: fio.
·
Fälttävlan Nån som har ridd/kjenner til *banen i Negernbötel? Hvordan er banen der? noen spesielle hinder? stor bane?
Svar
2
· Visningar
810
·
Fälttävlan Tänkte ge pållen en sista 90 klass här innan 100 klass debuten på hemmaplan i september. Någon som varit här och tävlat/tränat? Ingen i...
Svar
9
· Visningar
1 178
Senast: irma
·
B
Fälttävlan Någon som vet vilka som rider i laget? Har någon fått några resultat idag?
Svar
11
· Visningar
1 393
Senast: malumbub
·
H
Fälttävlan ..går en fältävlanshäst på elitnivå per år?
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Hilly
·
N
Fälttävlan När och var debuterade ni era 4-åringar? Jag har ju en 3-åring nu som ska bli fälttävlanshäst och jag funderade lite på när det skulle...
Svar
6
· Visningar
890
Senast: shady
·
Q
Fälttävlan Hej igen! Eftesom ingen verkar kunna tipsa om vart det finns möjlighet att träna FT någonstans i närheten av Växjö så får jag väl helt...
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: PrinceFair
·
Fälttävlan Hejsan! Jag behöver råd angående benskydd. Det är så att jag kanske ska vara med på en Pay and Jump terräng hoppning. Men jag har bara...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: PrinceFair
·
Fälttävlan Vilka kommer att vara där och rida debutanten den 28/8? Busan kommer iaf. Hoppas på att det går bättre denna gången. Hur är debutant...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 594
Senast: Mrs L
·
Fälttävlan Vore roligt att höra vad ni har för raser som ni rider ft på, förutom dom traditionella förstås. När jag var i Boxholm förra hösten var...
Svar
19
· Visningar
1 866
Senast: neywaz
·
S
Fälttävlan ååhh måste berätta av mig lite! Har nu i två dagar tränat för Tobias Grönberg. Å det var bland de bästa tränarna jag ridit för! Väldigt...
Svar
17
· Visningar
1 567
Senast: Gabby_Ossi
·
Fälttävlan Ja, vilka kommer till Norrköping 3-4/9? Det är ju 90, 100 och CNC*. Var där och tjuvtränade igår...
Svar
10
· Visningar
1 092
Senast: annikapannika
·
Q
Fälttävlan Hej allihopa! Nu äntligen ska jag åka på min första FT-träning. Men eftersom jag är helt nybörjare så har jag inte riktigt koll på...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: fälttävlansnörd
·
Fälttävlan till placeringen i * på Täby! :bow: :banana: Jag var faktiskt riktigt nervös när jag stod å tittade (på nåt sätt är de värre när man...
2
Svar
34
· Visningar
2 471
·
N
Fälttävlan Vi ska börja bygga lite terränghinder hemma vid stallet, för att tillslut kanske få ihop en bana. :banana: Tyvärr är ingen av oss så...
Svar
9
· Visningar
4 364
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka