Vi kör vidare. TORNS

Sv: Vi kör vidare. TORNS

Säg hej till mig med!! :bump: :bump:

Jag rider också en fux, fast en liten med kort svans och strumpor bak. Samt stooor trav :D

Finns bilder i mitt album...

Ser jag dig och Narcissa så lovar jag komma fram. Annars lär jag gå med en isabell, så det kan ni inte missa. Hoppas på att få träffa så många som möjligt.

Jag och Hugo kommer oxå. Efteranmälde oss och hon trodde att det skulle gå att lösa med boxplats och allt.

Han gick som en klocka på träningen i måndags så jag hoppas att det kommer gå bra. Var många som tyckte han utvecklats mycket under sommaren ;)

:banana: Ja vad kul. Övertalningen gick tydligen hem då :angel: . Kommer att gå jätte bra. Nu har du ju en liten hejjar klack på plats också.

Var fler än du som kämpade på med övertalningen ;) .

Hoppas bara han går bättre än gårdagens träning. Trillade av 2 gånger på samma hinder!!!! VÄRDELÖST! Men både jag och Sara trodde det var träningsvärk. Han gick ju så bra på måndagen och tisdagen.

Vad bra att det var fler än jag som tjatade då. ;) Är nog träningsvärk. Har alltid hört att sista träningen innan start skall gå dåligt, för att det skall gå bra på tävlingen. Blir några i den klassen nu att hålla tummarna för.

Blir spännande att man känner några som är där. Peppa varann litegrann.

Vi ska köra en träning till nästa vecka. Måste bygga självförtroende innan vi åker iväg. Så jag kör en terrängträning istället för hoppträning. (som bonus får vi ju även lastträning :D )

Lastträningen behöver ni ju. Någon terräng träning blir det inte för Busan utan vanlig hoppträning i stället. Det är där det felar ljust nu.

Måste lägga krutet där det behövs. Vår banhoppningen har äntligen släppt. Sen kan det självklart hända saker ändå men "peppar peppar osv" har han gått kanon senaste fyra gångerna.

Det vi behöver är rutin på fältet. och jag måste få ordning på balansen i nerhoppen och våga rida på ordentligt.

Är väldigt sugen på att låta någon riktigt skicklig och säker ryttare få hoppa honom en gång. Någon som kan hjälpa honom lite mer än vad jag alltid kan. Men det projektet får jag ta tag i efter Torn. Om vi inte syns innan så syns vi nästa helg. Vi åker ner på lördagen.

Vi åker också ner på Lördagen. Vi syns då eller innan dess.

Vilka grupper hamnade ni i. Jag ska rida i grupp 2 med ganska tidigt startnr. Kul när de börjar kl 8...*gäsp* Men man kommer iaf hem i tid...

Jag ska se om inte jag kan komma och titta!
Häst har jag ingen o tävla med, men som f.d. "torning" vore det skoj att komma på "återbesök". Inte såvärst långt hemifrån heller ju!

Har startlistorna kommit? Hur vet ni det? Aha, det kanske är meddelat till ryttaren.

Senast ändrad:

Vem i grupp 2 är ni då? Måste ju veta! ;-)

Shady....Startlistorna är uppe... :-)

Inte på hemsidan. Kollade precis. Nu blir jag sur. Vill ju också kolla ju. :mad:

Jo....kolla på torns.org sen väljer du tävlingar. Så ligger de där!

Jag rider i grupp 1, i mitten någonstans. Har väldigt nära till Torns så det blir inte så tidigt för mig. Brukar ha tur med det :D

Kan du inte PM:a så jag vet vem jag skall titta efter? Om inte annat så får du komma och säga hej.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: Grazing
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 361
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 424
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 823
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar