Vi kör vidare. TORNS

Sv: Vi kör vidare. TORNS

Jag hinner inte dit för att kolla, men är intresserad av att veta hur det går för två pållar, avkommor till mina ston men med andra uppfödare. Såg att de var anmälda. Den ena är född hos mig, jag har fött upp hennes mor också (som är återköpt och står dräktig hemma). Den andra som tävlar är undan mitt nya sto som köptes i våras. Får väl kolla resultat i efterhand. :(
Och så ska det dit en väldigt fin märr efter Majim G också, håller en extra tumme för henne. :)

Säg vad de heter så kan vi hjälpas åt att hålla koll på dem åt dig.

Precis som narcissa säger. Tala om vad dom heter så håller vi koll åt dig. Synd bara att du inte kan komma hade varit roligt att träffa dig igen. Däremot kommer en annan bekanting som har PM:at och sagt det. Lupin (Francess) skulle också komma förbi sa hon.

Princess Leia som är undan mitt favoritsto Winnie the Pooh och den andra heter Fernet af Kreffe, undan mitt Electrosto. :)
Leia och Min Mister Pooh var som ler- och lång-halm som föl. De både lekte och sov ihop, till och med delade di ibland, Winnie var mkt generös mot Mister. :love:

Tackar för hjälpen! :)

Senast ändrad:

Ägaren rider Leia här. Johan har tävlat henne innan , bla i Gärds i våras.
Men han rider Fernet, det är Tinas nya stjärna. :)

Pooh skrev:
Ägaren rider Leia här. Johan har tävlat henne innan , bla i Gärds i våras.
Men han rider Fernet, det är Tinas nya stjärna. :)

Jo det vet jag, men jag trodde han skulle rida Leia oxå.

Min nu 4-åriga uppfödning skall gå där, är det inte hällregn så åker jag dit och tittar!

Hur känner jag igen er Bukefalos människor då? :)

Jag kommer med en isabell, som heter Golden Angel. Så oss lär du inte missa.

Jag har en fet fux som heter Jaap. Oss kan man inte missa när han dundrar runt.

Ja det vore kul Men lova att du kommer och säger hej då med.

Jaha i morgon bitti drar vi ner då. Tvättning och packning blir ikväll. Syns på söndag då alla, eller ja en del träffar vi ju redan på Lördag.

Lovar att komma fram!

Jag kommer att ha min hund med och då brukar jag synas;)

En 90 cm hög Harleking Grand Danios :love: Jag själv har midjelångt blont hår, så ser du mig o voven så kom fram :)

Lycka till i helgen!

Tack det samma. Vi får väl ge varandra lycko sparkar på Söndag. Ruthan lär defenitivt behöva det. I falla att Busan får för sig att inte hoppa banhoppningen denna gången också.

Många strykningar. Min start blir tidigare och tidigare...

Och jag som är såååååå morgontrött :crazy:

tyvärr kommer inte mitt stjärnskott till start imorgon... :cry:
med andra ord försvinner största konkurrenten inför Öhved oxå :rofl:

MEN...där finns d ju två Pooh hästar att hålla tummarna för... :bow:

Nej, men vad tråkigt att det inte blev start för pållan. :(

Det gick jättbra för den ena av mina stos avkommor, Fernets första tävling (alla grenar räknat), gick enligt ägaren bra i dressyr, nollade banhoppningen och gick utan fel i terrängen, så han är kvalad till 4-årschampionatet, jättekul.

Den andra pållen har jag ingen koll på. Nån som kan rapportera? :)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: Grazing
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 361
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 424
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 823
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar