Bilder från Torns 28/8 [22 st bilder = modemvarning!]

Sv: Bilder från Torns 28/8 [22 st bilder = modemvarning!]

Då tycker jag du kunde fångat mig på bild också :cry:
Kan du inte se om du råkar ha någon på mig iaf. :angel: :D Jag var nr. 455

När jag var på Torns och tränade för att tag sen var det nån som berättade att en häst hade hoppat i det diket och sen inte kommit upp igen så de fick ta dit en kran :crazy: Hur den nu lyckades med det, det var ju speciellt djupt precis ;)

Tack! :) Hon är så duktig min lilla häst, helt underbar i terrängen och bjuder på allt :love:
Detta var ändå bara hennes tredje fälttävlan och hon är 11 år, har gått banhoppning innan.

Sorry... Om du tittar på bilden på mig så ser du att du kom under min utfodring...

Jag har 445 och sen nästa 456... Sorry :(

Jättefin häst , vad är det för stam?

Äh! Vad skulle du äta för, behövs väl inte ;)
Vem är det som är du föresten? Det är väl bilden med banken du menar eller?

fian bilder!
gillar särskilt nr 16 och 19 !

Hon är efter Magritte - Ibsen DH 262. Mest dressyrstam...

Då gissade jag rätt :banana:

Då hade du och jag samma problem igår då. Min pålle gick oxå jättefint ända fram till vattnet. Även jag körde alternativet vilket jag ångrar grymt. Hade nog varit lättare att få honom att hoppa ner istället.

Det är bara på det igen. Var ju kul aillafall att vattnet låg i slutet av banan så man fick hoppa nästan alla hinder ;)

kan bidra med en bild jag oxå. Visserligen rätt så suddig, vet inte riktigt varför det blev så dålig kvalité, måste vara konstig inställning på kameran. Går säkert att göra den ljusare, men jag vet inte hur man gör :confused:

Iallafall. jag och min pålle på hinder nr 3 t Torn.

Bild031.jpg

Vet att min syster videofilmade en liten snutt med sin mobil. Ska se om jag kan få tag på den senare idag så kan ni få se det oxå.

Visst är det grymt störigt. Men som sagt. Tur det låg i slutet.
Men det är bara att ta nya tag. Ska du till vinslöv?
Man får vara nöjd med alla supersprång ute på banan istället.

Nyrelski....jag glömde ju att säga GRATTIS!

Ska rida på udden den 24 (tror jag det var) och så vill jag åka till Vinslöv. Håller på att övertala chauffören :smirk:

Det var en rätt så trevlig bana och jag är fortfarande impad av att min titthäst hoppade både järnvägsbommen och foderbordet utan större motstånd.

Grattis till Nyrelski alltid kul när det går bra.

Skulle vara kul att träffa lite bukefolk i vinslöv. Hoppas du kan åka dit. :-)

Jag gillar Torns men först var jag lite skeptisk mot den rätt stora oxern som stod i nerförsbacken. Men det gick bra det med. ;-)

Tack så jättemycket. Nu ser man ju oss tom och inte bara en mörk massa. :D

Narcissa__Malfoy: Den stora oxern i nerförsbacke? Vilken var det?

Kan tillägga att det jag var minst orolig för vattnet, har ALDRIG haft problem med vatten innan. Men men, nångång ska ju vara den första ;)

Dig såg jag när du red terrängen. Såg väldigt bra ut. Grattis. Efdteråt såg jag dig inte mer så jag kunde inte komma och hälsa.

Däremot "tror" jag att jag såg Narcissa utan häst, men är inte helt säker. Hade du röda ridstrumpor på dig?

Ja Busan ja, hoppningen gick bra för att vara hon ett pet och två rivningar. Så hon gick ju runt så det blev terräng start i alla fall. Men som sagt var, allt var SUPER läskigt där ute. Men nu har hon fått testa i alla fall. Så nu kommer vi igen på hemma plan under lag SM helgen.

Bidrar med en hoppbild på Busan. Terrängen lyckades inga bilder :angel: av förklarliga skäl. Men vet en som fick en hyffsad bild på henne på 3 an, får se om jag kan få tag på den.

busantorns0026m.jpg

Stog bakom dig ett tag när du fotade. Synd att jag inte visste det var du.

Liknande trådar

Hästmänniskan Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box? I stallet jag står i...
Svar
12
· Visningar
1 649
Senast: Fibusen
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 828
Senast: Derivata
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 058
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 366
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar