Sv: bilder :p

tack tack =)

Det är i örebro, latorp.. Örebrotraktens ryttarförening om jag minns rätt...jätte fint ställe =)

jag har faktiskt modem! :(
fast nu råkar jag sitta vid min kompis dator :p
men 99 av 100 gånger så är jag hemma, och har ett assegt modem och måste ofta välja bort trådar jag inte kan titta på :(. bor man på landet så bor man (irriterad bredbandsberoende Madde med abstinens och förbannad över att villaområdet 2 km bort har bredband ) :angel:

Åh, underbara bilder! Ush va sugen jag blev på o hoppa! :bump:

fan va bra det ser ut att gå.. fin häst du har :) jag vill oxå prova på fälltävlan men jag är mer för hoppning ;) men hoppar mkt hinder i skogen.. men mkt fin häst ser skoj ut:)

oseriös skrev:
tack tack =)

Det är i örebro, latorp.. Örebrotraktens ryttarförening om jag minns rätt...jätte fint ställe =)
Hej! Det är väl på Latorps Gård som terrängen går när Örebro Fältrittklubb ordnar fälttävlan den 13 aug? Vad finns för olika hinder där som kan tänkas komma i deb? Hur är gravarna, o vattnet? Ska du vara med där kanske? :) Jag ska starta deb så då kanske vi ses!
Ha det krams! :)

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 277
Senast: Marvin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 190
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 385
Senast: fixi
·
Relationer Inspirerad av ett poddavsnitt som tog upp ämnet och chockad över vad folk kan göra i sin snålhet - vad är det snålaste ni varit med om...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
16 162

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka