• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare oseriös
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 604
Sv: bilder :p

tack tack =)

Det är i örebro, latorp.. Örebrotraktens ryttarförening om jag minns rätt...jätte fint ställe =)

jag har faktiskt modem! :(
fast nu råkar jag sitta vid min kompis dator :p
men 99 av 100 gånger så är jag hemma, och har ett assegt modem och måste ofta välja bort trådar jag inte kan titta på :(. bor man på landet så bor man (irriterad bredbandsberoende Madde med abstinens och förbannad över att villaområdet 2 km bort har bredband ) :angel:

Åh, underbara bilder! Ush va sugen jag blev på o hoppa! :bump:

fan va bra det ser ut att gå.. fin häst du har :) jag vill oxå prova på fälltävlan men jag är mer för hoppning ;) men hoppar mkt hinder i skogen.. men mkt fin häst ser skoj ut:)

oseriös skrev:
tack tack =)

Det är i örebro, latorp.. Örebrotraktens ryttarförening om jag minns rätt...jätte fint ställe =)
Hej! Det är väl på Latorps Gård som terrängen går när Örebro Fältrittklubb ordnar fälttävlan den 13 aug? Vad finns för olika hinder där som kan tänkas komma i deb? Hur är gravarna, o vattnet? Ska du vara med där kanske? :) Jag ska starta deb så då kanske vi ses!
Ha det krams! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 057
Senast: Roheryn
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 307
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 372
Senast: Marvin
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 304
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?