Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
olgaklara skrev:Och en annan får guppa runt i 1.00m hoppning med unghästarna
Bonn som är så super fint med världens bästa underlag på arenan.
*avis*
aicha skrev:Kul! Vem/vilka har Linda med sig?
Men fio, hur ska du klara dig utan Lena..?! Vem ska nu sy dina flätor?
Lycka till, skippar du capriolerna så går det säkert kanon..
Efter att ha hållit koll på era resultat under helgen så gissade jag att den kanske skulle få vila efter dressyren men såg att behovet ökade efter terrängen...fio. skrev:Kan säga att Stolthet och fördom gick på högvarv i bussen under helgen
Klappar bara hästar som leder efter dressyr och terräng sörru!fio. skrev:Tss Lena klappade knappt Hille så varför tror du att hon ens skulle ta i hans man
LenaH skrev:Efter att ha hållit koll på era resultat under helgen så gissade jag att den kanske skulle få vila efter dressyren men såg att behovet ökade efter terrängen...
Nu får du väl ta ditt förnuft till fånga och börja med riktig häst sport istället?fio. skrev:Tack alla !! Men det var inte så mkt att gratta
Jätte tack! Hon kostar förmodligen inte så mycket mer än dina hästar... men det beror ju mest på att jag tränar sjäv precis som dufio. skrev:Va kul !! Grattis!! Men det kostar väl rätt mycket att ha dom i träning och jag tycker inte ens att det är kul att köra.