YR-EM Segersjö

Sv: YR-EM Segersjö

Woodie kanske inte gick igenom besiktningen utan Nathalie Mortensen ska rida o det kan varit Emelies plats.Nathalie har väl varit i Tyskland o jobbat. Angelica kommer att klara det här jättebra, rider verkligen Windvalker fint! :idea:

Konstigt att Zebulon vägrade ut sig! Linda brukar ha sporrar som hon trycker in så han inte vågar annat än att hoppa! Kanske hinderpersonal på terrängen skulle våga rapportera osporsligt uppförande mer......Emmi Gardell fick rätt straff, det ska vara under tävlingssäsong straffen ska vara! Kanske skulle disiplinnämnden träffas lite oftare nu verkar man träffas ett par gånger per år. :mad:

Birke skrev:
Kanske hinderpersonal på terrängen skulle våga rapportera osporsligt uppförande mer......

Utan att peka ut någon speciell så håller jag med. Det tillåts lite för hårda tag ibland, av betydligt mer rutinerade ryttare än tidigare nämnda.
:cry:

Jag pratade med Emelie i tisdags och han har tydligen fått en smäll på en led och ska vila i typ 1-2 månader...

Liknande trådar

H
Fälttävlan Jag vet att jag inte var ensam bukefalist i Trossnäs.... jag vet nämligen vem underbarn är nu :D men hon har inte skrivit något om sin...
2
Svar
25
· Visningar
2 773
Senast: Hunter
·
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 627
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"