F
fio.
Sv: ni som såg på TV
Vad hände med Nils Petter egentligen , jag såg inte i början nämligen.
Vad hände med Nils Petter egentligen , jag såg inte i början nämligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fio. skrev:Varför det?? Dag och Viktoria hade varsin superrunda, Amaretto en utspringning, Linda väljer väl maja som gjorde en superterräng i Bonn, sen får vi se om Robban blir OK innan EM och Magnus fall tja det händer ju även den bästa men det är ju knappast något som brukar hända det ekipaget direkt.
Sellan skrev:jag såg på TV att linda drev på 3hinder eller mer, då varje gång 3-¨4rapp om jag minns rätt. trots att hon mår dåligt så har inte hästen ngt med det att göra? hon gav han ju två signaler bromsa å pisk framåt.
så såg jag det iaf.
olgaklara skrev:Han vägrade ut sig på fontänen i vattenhindret. Den tyckte det var helhemskt, ville knappt gå fram till den vid de andra försöken
Idasagare skrev:Nils-P var ganska "tam" i sina försök, Micco bjöd inte alls efter stoppet och han sa att han blev ställd. De pratade om ryggont efteråt, vet inte om det låg något i det. Micco är ju inte särskilt känslig för udda hinder.
Han är ju inte så gammal eller rutinerad i större klasser trots allt.
FälttävlansProffset! skrev:Jag tycker oxå att linda algotsson var väldigt oproffsig i går, men man har ju hört att hon har varit stressad och sjuk ett bra tag och så men jag tycker att det är ganska oerfaret att gå in i en wc-final när man känner så!
Hebbeli skrev:Det var ett himla tjat om Lindas "ohälsa".Hon säger ju att hon mår bra.Ingen har väl sett några tecken på att hennes tillstånd har påverkat hennes ridning de sista två åren när hon verkligen mått dåligt.Har inte Linda varit bäst de sist två åren.Trots sin ständiga huvudvärk. Och nu då när hon fått hjälp och mår ok då börja alla tjata om hur hennes "dåliga " ridning skulle vara summan av hennes ohälsa...
Hon valde sin tredje häst o gjorde sitt bästa
Sellan skrev:jag klagar inte på linda, har läst att hon har mått dåligt.
jag är inte ett dugg bättre än henne, nej. det vet jag gott och väl!
"jag tyckte att fox-pitt var efter hästen och hängde i tyglarna i vattenhindrena, såg inte spec proffsigt ut.... men sen vet jag ju inte hur resten av rundan var för hans del"
Oki! då vet jag! nästa gång ska jag försöka sitta vid tv:N
men åter till ursprungsfrågan: vilka tyckte ni red bäst denhär gången?