Botkyrka 10-11/9

Sv: Botkyrka 10-11/9

Njaej, de flesta av domarna har väl sett både mig och min häst förr men det blir lite patetiskt när "upprörd mamma" kommer och klagar... :D

PrinceFair skrev:
*knapplån*

På denna sidan www.esongson.se finns en del bilder från tävlingarna, bla på Lena och Sune :)

Nu har det kommit upp flera och bättra söklista. Det fanns ju en massa tjusiga bilder på dig! :)
Den enda på min var någon bild på mig efter språnget på trakhenern tror jag, med fokus på fel ställe och traktor i bakgrunden :p . Startnummer 111 för den som inte vet ;)

Om du inte redan sett det så är det fler bilder på dig under 110

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
786
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 226
Hästmänniskan Vi är en familj med dotter som vill tävla inom hoppning som slås utav kostnaderna för att ha häst i Stockholmsområdet. Vi två...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 442
Senast: SiZo
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 120
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar