En EM tråd

Sv: En EM tråd

Fast det är ju knappast något hon behöver träna på direkt, så det var ju onödigt att ta upp det i ett inlägg om just henne

olgaklara skrev:
Fast det är ju knappast något hon behöver träna på direkt, så det var ju onödigt att ta upp det i ett inlägg om just henne
Det var du som sa det, inte jag :smirk: Jag bara lyfte fram en desäng att fundera över till VM

Gammeln skrev:
Mmmmmmmm.......finns anledning till att funderar över detta till VM :angel:
Varför? Ska du sitta och fundera ut vad hon kan göra bättre? Du kanske tom kan bli landslagscoach för det finska landslaget? :idea:

Och du... Vi har förstått att du gillar ordet dessäng men tycker att
A) det är lämpligt om du kan stava till det och
B) det är ännu lämpligare om du vet vad det betyder.

:smirk:

Gammeln skrev:
Det var du som sa det, inte jag :smirk: Jag bara lyfte fram en desäng att fundera över till VM

Ja och jag förstår faktiskt INTE vda du menar med det!

Eftersom det var i ett inlägg om Piia så antar jag att du tycker hon skall tänka på att rida fortare på WM.

Men alla som är insatta i denna sport vet att Piia är världens snabbaste ryttare. Men det är nog inte lätt för dig att eta det eftersom du endast hänger runt på lokaltävlingar :smirk:

olgaklara skrev:
Ja och jag förstår faktiskt INTE vda du menar med det! Nej, det hade jag heller inte väntat mig

Eftersom det var i ett inlägg om Piia så antar jag att du tycker hon skall tänka på att rida fortare på WM. Nej, inte alls.

Men alla som är insatta i denna sport vet att Piia är världens snabbaste ryttare. Jajamen, alltså fanns där en anledning till varför det blev som det blev. Jag tänker nämligen lite längre än vad ni gör :angel: Själv skulle jag vilja geniförklara henne :) .
....................

Gammeln.Ja och jag förstår faktiskt INTE vda du menar med det!

=Nej, det hade jag heller inte väntat mig

Eftersom det var i ett inlägg om Piia så antar jag att du tycker hon skall tänka på att rida fortare på WM.

= Nej, inte alls.

Men alla som är insatta i denna sport vet att Piia är världens snabbaste ryttare.

= Jajamen, alltså fanns där en anledning till varför det blev som det blev. Jag tänker nämligen lite längre än vad ni gör Själv skulle jag vilja geniförklara henne .

Du är rätt barnslig faktiskt, du skriver rätt så obegripligt och koplicerat och utelämnar en hel del så inte behöver man vara idiot för att missuppfatta dina inlägg.

Det behöver inte finnas någon anledning till att man får ca 4 tidsfel, jag hade förstått ditt uttalande om hon fått 20 tidsfel.

Och på vilket sätt tänker DU längre än vad VI andra gör??

olgaklara skrev:
Och på vilket sätt tänker DU längre än vad VI andra gör??

Det kan man fråga sig. Börjar själv tycka att det är jobbigt med Gammelns konstiga inlägg här. Fattar inte vad han är ute efter.

shady skrev:
Det kan man fråga sig. Börjar själv tycka att det är jobbigt med Gammelns konstiga inlägg här. Fattar inte vad han är ute efter.
Jag ser dessa sk dyrköpta sekunder på ett helt annat sett, på ett positivt sätt, istället för ett negativt.

Gammeln skrev:
Nej, å det skrev jag inte heller :smirk:
Det gjorde inte jag heller! :)
Men eftersom du ansåg att det behövde funderas på så undrade jag om det var du som skulle stå för funderandet? Särskilt med dina eminenta kunskaper inom sporten?

Liknande trådar

W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: LenaH
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (SvD) Det svenska EM-laget i fälttävlan avancerade ett pinnhål när resultatet efter dressyren räknats ihop. Såväl Magnus Gällerdal med...
Svar
0
· Visningar
629
Senast: Gunnar
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 684
Senast: aicha
·
H
Fälttävlan Är det här, nu har iallafall Tv tiderna för OS kommit ut men det verkar inte som om man får se ALLA ryttarna som man fick göra vid förra...
Svar
18
· Visningar
1 547
Senast: HillsBon2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama