Sv: Ponny-SM

Tack :)

Fast det var så att alla resultat var ute redan söndag kväll ;) Du hann nog titta den kvarten när enbart de placerade var ute :idea:

Fast jag är nog en av dom som tycker att det ska finnas online när det är ett SM.Det funkade jättebra på Gotland förra året.De använde equipe resultatservice tror jag.

Har man inte internetuppkoppling så har man inte, inte mycket att göra åt, och du kan väl inte begära att jag ska åka 10 mil (5 åt varje håll) för att lägga ut resultaten?

svea08_ skrev:
vart är bilderna? vill ju se!! :bump:

Sorry! Har inte ens lagt in dem på datorn än :o
Men jag ska, jag ska, det lovar jag!
Men inte ikväll, vet inte ens vart kameran är för tillfället!
Sen är det så jobbigt o lägga in på photobucket osså.-. någon som vet ett bättre?

Lorelie skrev:
Vad heter den då?

Jag har fler, men jag har inte hunnit/orkat identifiera dem :p

Läste ditt inlägg och undrar om du har någon bild på min ponny?
Han heter Houdini och är en D-ponny. Vi hade startnr 114. :cool:

Lorelie skrev:
Vad heter den då?

Jag har fler, men jag har inte hunnit/orkat identifiera dem :p

Åhh jag som bara skoja! Fantom å ryttaren är Stina Martinsson, från Bollnäs RS.. Vore skit kul om du hade den! :D

du har möjligen inget på b-ponnyerna? en brun sak med MASSA man?

sm05_14.jpg

Marielle Segersten - Zymin

Lorelie skrev:
Här är resten av BILDERNA en del vet jag inte vilka det är, ni får gärna hjälpa mig med identifikationen...

En brun b-ponny med ryttare som har gul tröja och hjälm, det är CEcilia Rydgren och Tin-tin

Tredje kortet ovanifrån, en skimmel på väg över stockar i vattenhindret, ryttaren har blåvitt hjälmskydd, är Hanna Svensson på Number One.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
159
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
153
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
101
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka