Sv: Ponny-SM

finns de nå resultat nånstans?
har inte sett nåra.. skit dåligt tycker jag om man har ett sm så ska resultaten komma in MINST efter varje gren.. :mad:

Inga resultat någonstans.Får uppdateringarna direkt ifrån ryttarna på plats. Terese och Katitzie ligger fyra. Frida och Lilefot felfritt i terrängen men vet inte exakt hur dom ligger till. Hannes leder på41,4 straff tvåan Therese har 57 ,så Hannes kan väl känna sig ganska säker på seger i morgon :)

Grattis Hannes o Mustang!! Nu är det klart Hannes vann tvåa Therese och Zipp trea Louise och Vanessa fyra Frida och Lillefot femma Terese och Katitzie.stort grattis till alla....

Ah bra gjort av Hannes, fast det var inte direkt nån överaskning :P Nån som vet hur de gick för de övriga kategorierna?

*knapplån*

Finns inte resultaten någonstans på nätet? :mad:

Någon som vet hur det gick för Lisa Sibbesson - Pinoccio kat D?

Kat C

Guld Linda Carlsson Kazmir (connemara :love: )
Silver Louise SvenssonJähde Isac
Brons Karolina Kullman Dunchris

Kat B

Guld Sandra Liljengren Kulltorps Yrrol
Silver Moa Kulle Joy Ride
Brons Caroline Ottehall April Morning

Vet bara att Louise var tvåa med sin c-ponny. Lättklassen kat D vanns av Hannes lillasyster Tove o Airwalk Binney.Kul hennes första lättklass.... :rofl:

tog du några bilder på b-ponnyerna? kan du inte lägga ut dom i så fallÅ

Nä, det var inte vad jag fick höra...6a efter dressyren & sen red hon fel väg på alternativet, efter att det blivit fel på banvisningen. Vägrade ut sig har jag väldigt svårt att tro att hon gjorde.

Tråååkigt.

Kom hem därifrån sent igår kväll, var ganska trött kan jag säga :p
Hjälpte veterinären under hela tävlingen, rätt skoj jobb faktiskt, inte minst för att man fick se alla hästarna så bra :)! Gud vad läckra hingstarna var! :d Massor av andra fina ponnys också! Tog över 150 bilder, inte alla på hästar dock. Ska se om jag kan lägga in dem i datorn ikväll och några kan jag säkert lägga ut på nätet om det är någon som är sugen.

Nu är det ju så här, att SPS är en liten klubb, ca 100 medlemmar, de flesta fanns på plats på Bränntomt hela helgen, inklusive webansvarige = Jag. Bränntomt ligger mitt ute på bonnwichan utan internetuppkoppling = INGEN som KUNDE lägga ut resultatet :mad: Jag hade gärna lagt ut dem efter varje gren, men nu fanns det INGEN möjlighet till detta.

Stefffie skrev:
Kom hem därifrån sent igår kväll, var ganska trött kan jag säga :p
Hjälpte veterinären under hela tävlingen, rätt skoj jobb faktiskt, inte minst för att man fick se alla hästarna så bra :)! Gud vad läckra hingstarna var! :d Massor av andra fina ponnys också! Tog över 150 bilder, inte alla på hästar dock. Ska se om jag kan lägga in dem i datorn ikväll och några kan jag säkert lägga ut på nätet om det är någon som är sugen.

vart är bilderna? vill ju se!! :bump:

Jag tyckte att resultaten fanns ute jätte snabbt om man jämför med andra. de placerade fanns ju på nätet på söndag kväll och övriga påmåndag morgon . tyckte att det är helt acceptabelt ibland får man ju vänta i nästan en hel vecka

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
159
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
153
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
101
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka