rubytoo Trådstartare 14 Sept 2005 #21 Sv: Övedskloster jaaaa det skall jag jue göra Fast här är ju jag bara näst kände efter fio
A armando 17 Sept 2005 #23 Sv: Övedskloster de flesta vet säkert mycket om din häst, men inte jag, kan du inte berätta lite om den? tokfin ju!
Sv: Övedskloster de flesta vet säkert mycket om din häst, men inte jag, kan du inte berätta lite om den? tokfin ju!
N Narcissa__Malfoy 17 Sept 2005 #24 Sv: Övedskloster Äsch....med ditt namn vet ju alla vem du är! ;-) I positiv bemärkelse då alltså!
rubytoo Trådstartare 17 Sept 2005 #25 Sv: Övedskloster Åhhh javisst älskar att berätta om henne Sto -92 Irländsk import köpte henne oktober 2000 från England. Tävlad upp tom LA:4 dressyr, 130cm hoppning och ***fälttävlan Sötast i hela världen
Sv: Övedskloster Åhhh javisst älskar att berätta om henne Sto -92 Irländsk import köpte henne oktober 2000 från England. Tävlad upp tom LA:4 dressyr, 130cm hoppning och ***fälttävlan Sötast i hela världen
rubytoo Trådstartare 18 Sept 2005 #27 Sv: Övedskloster Tja du, jag brukar inte gå på ryttarfesterna. Brukar vara tråkig och sova då