Gärds 11/9!

Sv: Gärds 11/9!

Hör du du! Jag var minsann inte glassig hästägare igår, fick ju slita som attan. ;)
Men nästa helg så ska jag inte göra många knop...

Jag såg din terräng, stod vid vattnet och hade kameran framme, men visste inte hur mkt minne som var kvar, annars skulle jag fotat dig. Funderade på det, men mina gick ju efter din så jag vågade inte chansa...
Hon såg riktigt fin ut, jag såg även din dressyr, prydligt! :)

Tror inte att det är Gabby_Ossi som rider "sin" häst..? Om jag inte är helt ute & snurrar förstås.. :smirk:

Pooh skrev:
Mina två gick bra.
5-åringen fick 37 straff i dressyren, nollade banhoppningen och felfri terräng med ett par tidsfel, slutade 2:a
6-åringen fick 50 straff i dressyren, också nolla i banhoppning och terräng, med tidfel i terrängen slutade 9:a.

Klokt av ryttaren att rida i lugnt tempo eftersom bägge går sina årgångsfinaler på Öved nästa helg. :)
5-åringen i vattnet:
mistervatten050911.jpg

Vad kul Grattis!! Vi ses igen nästa helg då mao :D

tack, det var ju ingen superdressyr, men hade hon inte haft de där 3 rivningarna så hade det nog räckt till pallen i DM... men hon var som sagt inte där för att ta placering, utan för att se hur hon gick i terrängen bara... och det gick ju super :love:

Såg Lady of Leonesse's dressyr också, och fältävlandsnisses med den första hästen också..!

Här kommer några bilder från dressyren:

Bakifrån lite... men rätt bra

1b149316.jpg

galopp, tagen lite på håll så rätt liten...

42e24742.jpg

(Mitt photobucket var lite CP idag, var tvunen att avbryta... därav de gråa ränderna!)

Nelliz_Benni skrev:
Så hur gick det nu för er på gärds då?? Skulle vatt roligt med lite bilder om ni vill lägga in :angel:

Dottern red sin livs dressyr på 40,5 straff. Tur hon inte visste det innan hoppningen. Hoppningen är det som ställer till det. De försöker hitta rätt med varandra men om han river ett blir han så stressad. Ett stopp i komb som sedan revs. *suck* men hon var nöjd ändå. När hon sedan fick se sin dressyr så sken hon upp. 2:a i YR-DM så hon var glad. :banana: och mamma å hennes vägnar.

Bilder...
se www.gardsrf.com , där kommer mer under dagen
och
http://www.fotokristerlindh.se/

Aah, nu är jag med! *snabb* Det är ni som har V*****t..? Det har jag aldrig kopplat ihop, jag visste inte vad ni hette, mer än att jag har sett er hos Anna en snabbis.. Vad kul att det gick så bra! Hoppningen blir väl iaf bättre & bättre..?

Haha, har ni sett bilden på Anna & Nicke på prisutdelningen? Ser rätt kul ut.. :smirk:

aicha skrev:
Haha, har ni sett bilden på Anna & Nicke på prisutdelningen? Ser rätt kul ut.. :smirk:

mm och fel hästar...
Det är Vincent som Anna rider, gissa om Hebbes ägare "tjurade" ;-) Fick ju ta separat bild på "vinnarekipaget" senare. Nicke sitter på Mithra. :angel:

Haha, jag är inte förvånad.. Hebbe ska med i helgen oxå, & hennes fiiina 6-åring. :love:
Himla tur att det blev rätt häst till slut då..! Ordningen återställd. :angel:

Såg den gula i både dressyren och terrängen den såg riktigt fin ut.
Här kommer förhopnings vi en bild på min ena häst i terrängen :angel:
450498454GJqano_ph.jpg

Senast ändrad:

Här kommer bilderna igen, utan gråa streck
tog med fotografens bild å Molinna i vattnet också, blev kanske inte så jättebra men...

PICT6248.jpg

PICT6241.jpg

PICT6254.jpg

PICT6240.jpg

9C8D0001.jpg

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
984
Senast: Gunnar
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 198
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 409
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
939
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka