Bad Segeberg

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Idasagare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 397
I

Idasagare

Någon som varit och tävlat i Bad Segeberg? Det är inte Negerböteln utan annan plats tydligen. Westerrade något.
Tips till oss noviser som ska ut på första utomnordiska tävlingen önskas! :)

Hur lång tid tar det att köra från bron till Rödby?

Sv: Bad Segeberg

Hrm det var tydligen delvis Negerböteln. (förbundet vet ju ingenting..) Terrängen kommer att gå där men dressyr och hoppning på ny annan plats.
Någon som ridit terrängbanan i Negerböteln?

Sv: Bad Segeberg

Vilka ska åka? Är det bara juniorer? Bad Segebergs bana gick för några år sedan på någon sparrisodling men det var inte svårt. Men ni kanske inte rider terrängen där. Lycka till o hoppas ni får bra väder o inte som Kreuth :love:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Min ena hund har ju kliat sig lite till och från i många år vilklket gjort att jag trott hon haft lite kvalsterallergi. Hon kliar sig...
Svar
11
· Visningar
1 446
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 293
Kropp & Själ Dags att köpa en ny puls- träningsklocka men vet inte riktigt vilken jag ska köpa. 😅 Tänkte att ni kanske har några tips. Jag löptränar...
Svar
9
· Visningar
391
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31