Ryttis 17-18 september

Sv: Ryttis 17-18 september

Pontevecchio skrev:
men er såg jag ju!!! Attans att jag inte visste det var ni :(
Men Ponte da, du skulle ju gatt runt till alla och viskat kodordet Ben & Jerry's sa hade vi kunnat ha en glassdate! :D

LenaH skrev:
Haha, hade du inte fattat det? :D
Kolla pa bilderna vetja! ;)
Jo, tyckte att jag kände igen dig, men tänkte inte så mycket på det :angel: .
Men, var det du som druttade ner i graven med väggen (eller vad det nu var) :eek: :crazy: ?

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJJJ

vilka superfina bilder på Sune !!! Grattis grattis :banana: :banana:

Det var ju himla trist att du inte kom fram! Vi hade knappast bitits, eller vad säger du Lena? :devil:

;)

Skämt och sido, trist som sagt. Vi får helt enkelt åka iväg och heja på Sune på någon hopptävling i höst istället och ha en liten träff då :D

Pontevecchio skrev:
men jag visste ju inte att du red Ft ens! trodde du bara käkade glass ;)
Snalla du jag ar ju kvinna och har simultankapacitet! :idea:

Till bade pnte och belize - ni far garna komma till Stangberga den 2 oktober! ;)

Men vad f*n!!! Gissa vem som skulle åkt men glömde det och istället lovade att jobba??

Men hästen med det absolut längsta namnet, det är min lilla "sköthäst" :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
535
Senast: Mli
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart med vilka ryttare som åker till EM i fälttävlan för junior och young rider den 13-17 september.
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka